אבו מאזן נופף בתמונת המחבל בן ה-13: “הוצא להורג” • נתניהו: “שקרן ומסית”

על רקע גל הטרור נשא יו"ר הרשות נאום לוחמני והאשים את ישראל כ'מוציאה להורג ילדים בדם קר' • "לא ניכנע לפני הכוח הנפשע ולפני מדיניות הכיבוש והתוקפנות שנוקטת מדינת ישראל ועדרי המתנחלים שלה" • לפיד: "מופע עלוב של חוסר מנהיגות ופחדנות"
דוד ליבוביץ
ב' חשון התשע"ו / 14.10.2015 21:39

ממשיך בהסתה: יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נשא הערב (רביעי) נאום לוחמני והאשים את ישראל בהוצאה להורג של ילדים פלסטינים.

“לא נקבל את ההוצאה להורג של ילדינו בדם קר, כפי שעשו לילד הזה אחמד מנאסרה ולילדים אחרים בירושלים ובמקומות אחרים בשטחים הפלסטינים”, אמר אבו מאזן, כשהוא מנופף בנאומו בתמונתו של אחמד מנאסרה בן ה-13, שביצע בראשית השבוע את הפיגוע בפסגת זאב.

תמונתו המדממת של המחבל הצעיר, שפצע אנושות ילד יהודי בן 13 – הפכה לסמל של המאבק הפלסטיני, והפלסטינים עושים בה שימוש שקרי לעודד את ההסתה כנגד ישראל.

“לא ניכנע לפני הכוח הנפשע, ולפני מדיניות הכיבוש והתוקפנות שנוקטת מדינת ישראל ועדרי המתנחלים שלה, אשר מבצעים מעשי טרור נגד העם שלנו ונגד האתרים הקדושים שלנו ונגד בתינו ועצינו”.

יו”ר הרשות פנה לפלסטינים ‘בכל מקום’ ואמר כי הוא “מביע תנחומים ל’משפחות השאהידים’, והביע תקווה כי בשנה הבאה “נוכל לחגוג את ניצחוננו במאבק במדינתנו שבירתה ירושלים”.

לצד זאת קרא אבו מאזן “לדו-קיום, ביטחון וחיים משותפים, נטישת האלימות וחידוש תהליך שלום אמיתי, שבסופו הסכם סופי על בסיס פתרון שתי המדינות”.

בלשכת ראש הממשלה הגיבו ואמרו: “דבריו של אבו מאזן הערב הם דברי הסתה ושקר”.

ביחס להאשמות שהעלה יושב ראש הרשות מבהירים בלשכת נתניהו: “הנער עליו הוא מדבר חי ומאושפז בהדסה, לאחר שדקר ילד ישראלי בזמן שרכב על אופניו.

“בעוד ישראל שומרת על הסטטוס קוו בהר הבית, אבו מאזן בדברי ההסתה שלו עושה שימוש ציני בדת וכך גורם למעשי טרור”.

יו”ר “יש עתיד”, ח”כ יאיר לפיד, אמר כי אבו מאזן “ממשיך במסע ההסתה והשקרים שלו”, וכי נאומו “גורם לתדלוק הטרור והשנאה”.

לדברי לפיד, “במקום להרגיע ולגנות את המחבלים הנפשעים שמנסים לרצוח ישראלים חפים מפשע, בחר אבו מאזן לעלות מופע עלוב של חוסר מנהיגות ופחדנות ברמה הנמוכה ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מגיע לנו!
    15/10/2015 11:28
    פנינה
  1. לקחתם את אישתו כשהייתה זקוקה לטיפול, ועשיתם מעשה הומניטרי. אישפזתם אותה בבית חולים בישראל, נתתם לה טיפול והיצלתם את חייה, או שיפרתם את איכות חייה. סֶיים-סֶיים.
    מגיע לנו שנחש הקוברה הזה מעורר עלינו את המחבלים המטורפים ושטופי המוח שלו, ומשקר במצח נחושה ומעליל עלינו עלילות דם.
    פשוט מגיע לנו!
    מתי תפסיקו כבר להתחנף ותגדלו זוג בייצים? מתי?