נתניהו על הלינץ’: “הסתה פלסטינית יוצרת את האווירה לרצח יהודים”

ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה לניסיון של פורעים ערבים לבצע לינץ' בחמישה בחורי ישיבה בחברון: "קורא לאבו מאזן להפסיק את ההסתה ולגנות את אותה פעולה" • הבטיח: "נעשה הכל כדי שיהודים יוכלו להגיע בביטחון לכל מקום, ובפרט לקברי האבות"
יוני גרין
כ"ב אלול התשע"ה / 06.09.2015 13:36

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) לניסיון של פורעים ערבים לבצע לינץ’ בחמישה בחורי ישיבה בחברון ביום חמישי שעבר ואמר: “בסוף השבוע כמעט שבוצע לינץ’ בקבוצת מתפללים יהודים בחברון.

“ההסתה הפלסטינית הבלתי פוסקת היא שיוצרת את האווירה לרצח יהודים וישראלים. למזלם של אותם ישראלים היו שם כמה פלסטינים בודדים שעשו את המעשה האנושי, המובן מאליו, והצילו אותם – אנחנו מעריכים זאת.

“אבל אני קורא לאבו מאזן להפסיק את ההסתה ולגנות את אותה פעולה ולפעול נגדה”.

“אנחנו לפני חגי תשרי, הבאים עלינו לטובה, נעשה הכל כדי להבטיח שיהודים יוכלו להגיע בביטחון לכל מקום, ובפרט לקברי האבות”, הוסיף נתניהו וחתם את דבריו בברכה לעם ישראל, “זאת הישיבה האחרונה של הממשלה לפני החגים, אז אני אנצל את ההזדמנות הזאת לאחל שנה טובה לכל עם ישראל, ובראש ובראשונה לחיילי צה”ל שמגנים על גבולותינו ועל ביטחוננו. שנה טובה”.

הבוקר נפגש שר הכלכלה אריה דרעי עם שר הכלכלה הצרפתי, עמנואל מקרון, ודן איתו בשיתופי הפעולה הכלכליים בין שתי המדינות.

בסיום הפגישה העלה השר דרעי בפני מקבילו הצרפתי את העובדה שהחל משבוע הבא עם ישראל נכנס לחודש של חגים וביקש ממנו שיפעל בכל דרך שתתוגבר האבטחה סביב המוסדות היהודיים ובתי הכנסת, כדי להבטיח את שלומם של המתפללים הרבים שיפקדו את בתי הכנסת ומקומות התפילה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות