ומי הודר מסיור שר הכלכלה עם בני הנוער? יו”ר המחלקה לקידום הנוער

שר הכלכלה אריה דרעי, אורח של בני נוער בפרויקט 'מתחברים' בירושלים, ועודד אותם לרכוש מקצוע • אל הסיור התלווה חבר מועצת העיר מיכאל מלכיאלי, בעוד מחזיק תיק קידום הנוער בירושלים לא הוזמן. למה?
י"ז אלול התשע"ה / 31.08.2015 22:39

היום היה יו”ר ש”ס, שר הכלכלה אריה דרעי, אורח של בני נוער בפרויקט ‘מתחברים’ בירושלים.

מדובר בפרויקט המקבץ עשרות בני נוער מירושלים והסביבה, כאלו שפרשו ממסגרות החינוך הרגילות, ומעניק להם בית חם, מקום לימוד והכוונה בכל תחומי החיים. בראש הפרויקט עומדים בני מחלב ודודי מילר.

השר דרעי קיים רב שיח עם הנערים ושמע מהם על הצרכים האמיתיים שלהם ועל רצונם להשתלב בלימודים מקצועיים שיקנו להם את היכולת לפרנס את עצמם בעתיד. בהמשך אף הרחיב על החשיבות שיש בהשקעה בלימודי מקצוע והנחה את הצוות המקצועי של משרד הכלכלה להקים מרכז הכוונה ייעודי לחברי הפרויקט, כדי ליצור עבורם סביבת לימודים ייחודית.

השר הבטיח לגייס לטובת הפרויקט את סגן שר הרווחה משולם נהרי, על מנת לזרז את ההליכים הרלוונטיים מול משרד הרווחה.

בסיומו של המפגש יצאו בני הנוער ביחד עם השר דרעי בריקוד והוא אף הצטרף אליהם למשחק כדורגל.

המעניין הוא כי אל הסיור התלווה חבר מועצת העיר ורמ”ט שר הדתות, מיכאל מלכיאלי, אך לא הוזמן מחזיק תיק קידום הנוער בירושלים, אשר מישאלי.

דרעיניסיון לברר את סיבת ההדרה העלה תירוץ של “אי תיאום בין המזכירות”, מצד מישאלי עצמו, ו”לא אנחנו הזמנו את האורחים” – מצד ש”ס.

המארחים עצמם, לא הגיבו עד כה.

מאחורי הקלעים יש שמסבירים את אי הזמנתו במצב הפוליטי השורר בש”ס מאז הבחירות האחרונות. “לא סוד שאשר מישאלי נחשב בעבר לאחד מאנשי אלי ישי, מה שהביא לסימונו ולהדרתו – ולא בפעם הראשונה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעי אפס
    01/09/2015 09:02
    מאיר
  1. דרעי רק דיבורים אפס מעשים

  2. מישאלי לא מתפקד
    01/09/2015 09:05
    רובי
  3. אשר מישאלי לא נמצא בעיריה ואין אפשרות להשיג אותו. אין לו מזכירה ולא עוזר, הוא סך הכל דחליל שלא עושה כלום.
    הרב מלכיאלי הוזמן בגלל שהוא הפטרון שדאג עד היום לפרויקט “מתחברים” של בני מחלב. תבררו אצל מחלב ומילר שאמרו את זה אתמול בקול בביקור של אריה.