אל ג’זירה חשף: בכיר חמאס שחוסל בצוק איתן עם שליט

בסרט 'קופסה שחורה' ששודר ברשת אל-ג'זירה פורסם תיעוד של גלעד שליט עם מוחמד אבו שמאלה כששהה בשבי חמאס • בסרט התעמולה מנסה ארגון הטרור להפריך את גרסת ישראל על חטיפת הדר גולדין הי"ד • לפי חמאס, ישראל כלל לא הבחינה בתחילה בחטיפתו של הדר גולדין הי"ד וכי החיילים לקחו בטעות גופה של איש חמאס לבוש במדי צה"ל
יוני גרין
י"ג אלול התשע"ה / 28.08.2015 00:24

נמשכת תעמולת החמאס: רשת אל ג’זירה חשפה אמש (חמישי) תיעוד של גלעד שליט בשבי ארגון הטרור חמאס, כשהוא יושב  לצדו של מפקד חטיבת דרום הרצועה בחמאס, אבו שמאלה, שחוסל במהלך מבצע צוק איתן. התיעוד צולם ברצועת עזה, שם הוחזק שליט יותר מחמש שנים.

במהלך התכנית המיוחדת – ‘קופסה שחורה’, ששודרה לרגל שנה למבצע ‘צוק איתן’, חשפה ‘אל ג’זירה’ כביכול פרטים חדשים אודות האירועים ברפיח, שבמהלכם נחטף סרן הדר גולדין הי”ד ונהרגו רב-סרן בניה שראל וסמ”ר ליאל גדעוני.

לפי החמאס, כך בסרט, כוחות צה”ל בכלל לא רדפו אחרי גולדין ושוביו בתוך מנהרת הטרור, וכי הם לקחו את גופתו של וליד תאופיק מסעוד, איש הזרוע הצבאית של חמאס שהיה לבוש במדי צה”ל, משום שחשבו שמדובר בגופה של חלל.

 בסרטון נטען כי חמאס לא הפר את הפסקת אש באותו יום שישי כפי שטענה ישראל, ובארגון הטרור מציגים כי תקרית החטיפה אירעה 25 דקות לפני כניסת הפסקת האש לתוקף, וכי רק כעבור שעתיים, כך נטען ב”תחקיר”, התברר לכוחות צה”ל כי נחטף קצין – והחלה התקיפה המאסיבית של האזור והמקומות שחשדה כי הוא עלול להילקח אליהם.

לפי חמאס, היה זה לאחר שישראל כבר הסיגה את כל כוחותיה מהאזור.

עוד נטען בתחקיר, כי שני מחבלי חמאס הגיעו לאזור המארב וראו חיילים של  צה”ל מתקרבים. לאחר מכן נטען כי המחבלים ירו בחיילים מטווח אפס, שבו את גולדין – ונעלמו. מאז, לדברי אנשי חמאס המדברים בתחקיר, נותק עם גולדין ועם שוביו הקשר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות