נתניהו: אנו מוקיעים – הם קוראים כיכרות על שם רוצחים

ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה בגינוי מעשי הטרור בכפר דומא ובמצעד בירושלים - והדגיש: "זה מה שמבדיל אותנו משכנינו. את ההבדל הזה אי אפשר לטשטש ואי אפשר להבליע"
נחמן גור
י"ז אב התשע"ה / 02.08.2015 12:18

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בגינוי פיגוע הטרור בכפר דומא שליד שכם בו נספה פעוט בן שנה וחצי, והדקירה במצעד בירושלים.

“בימים האחרונים היינו עדים לשני פשעים מתועבים. המדיניות שלנו כלפי פשעים כאלה היא אפס סובלנות”, פתח נתניהו. “הנחיתי את גורמי הביטחון והאכיפה לפעול בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותם, כדי לתפוס את הרוצחים ולמצות את הדין עם הדוקר ועם השורפים. אנחנו נחושים להיאבק בתקיפות בתופעות של שנאה, קנאות וטרור מכל צד שהוא”.

לדברי ראש הממשלה, “המאבק בתופעות הללו מאחד את כולנו. זה איננו מאבק של מחנה זה או אחר – זה עניין של אנושיות בסיסית, שהיא יסוד הערכים היהודיים שאנו פועלים לאורם”.

ראש הממשלה הוסיף: “זה מה שמבדיל אותנו משכנינו. אנחנו מוקיעים ומגנים את הרוצחים הללו, אנחנו רודפים אותם עד תום, הם קוראים כיכרות על שם רוצחי הילדים – ואת ההבדל הזה אי אפשר לטשטש ואי אפשר להבליע. חשוב לומר אותו באותה עת שאנחנו מוקיעים ומתלכדים נגד הפושעים בקרב עמנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות