שקד: טרור יהודי פוגע במדינה אפילו יותר מהטרור הערבי

שרת המשפטים התייחסה הבוקר לפיגוע בכפר דומא, והבהירה כי חייבים לטפל בטרור יהודי בכל הכח והעוצמה • "פיגועי טרור יהודי הם ספורים ומעטים כמובן ביחס לטרור הערבי, אבל כל פיגוע כזה עושה נזק גדול מאוד לביטחון המדינה"
נחמן גור
י"ז אב התשע"ה / 02.08.2015 11:21

שרת המשפטים, איילת שקד, התייחסה הבוקר (ראשון) בראיון שהעניקה לקלמן ליבסקינד ברדיו גלי ישראל לפיגוע בכפר הערבי דומא שליד שכם, בו נספה פעוט בן שנה וחצי, ולהאשמות ככיכול כל מחנה הימין אשם.

“הפיגוע בדומא הוא פיגוע מחריד”, פתחה שקד את דבריה והוסיפה: “בינו לבין הימין אין שום קשר. מדובר בטרור, טרור לשמו, וצריך לטפל בזה ביד קשה וזה לא קשור לימין”.

שקד הדגישה: “זה לא עניין של הימין או של המתנחלים, זה עניין של השב”כ שצריך לטפל בטרור, גם אם הוא טרור יהודי, בכל הכח והעוצמה”.

לדבריה, “טרור יהודי פוגע בבטחון המדינה יותר אפילו מטרור ערבי. הפיגועים הם ספורים ומעטים כמובן ביחס לטרור הערבי, אבל כל פיגוע כזה עושה נזק גדול מאוד לביטחון המדינה, וצריך להשקיע את כל המשאבים כדי לטפל בזה.

“כשיש פיגוע שנעשה על-ידי יהודים אז הנזק למדינה ולביטחונה הוא גדול הרבה יותר”, הוסיפה שקד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טרור יהודי?!
    02/08/2015 13:56
    יגאל
  1. ב”ה
    מנין יודעים נשיא המדינה וכל המתנצלים הבאים אחריו כי מדובר ביהודים? מי קבע את זה?המתאבדים ושולחיהם יכולים גם להרוג את אחיהם כדי לעורר זעם.ולכתוב כתובות בעברית יודעים גם יודעים!!!
    מדוע בלי שום הוכחה מוכנים מיד להאשים לא רק יחידים אלא צבור ענקי באשנת רצח הלא תבושו ולא תכלמו?