משרד הפרסום אפיקים זכה ב’זהב’ על המהלך הפרסומי של חברת בזק

בטקס האפי 2015: בקטגוריית המגזרים זכה משרד הפרסום אפיקים ב'זהב' על המהלך הפרסומי של חברת בזק • במקום השני בקטגוריה זו, זכה משרד הפרסום אף הוא מקבוצת אפיקים בפרס הכסף
אבי כץ
כ"ב תמוז התשע"ה / 09.07.2015 11:24

בטקס האפי 2015 – שנערך זו השנה ה-15 בנוכחות משרדי הפרסום והמפרסמים הגדולים בישראל – קטף משרד הפרסום אפיקים פרס.

 תחרות האפי היא תחרות בינלאומית להוקרת מהלכי שיווק ופרסום מוצלחים ואפקטיביים.

בקטגוריית המגזרים זכה משרד הפרסום אפיקים ב’זהב’ על המהלך הפרסומי של חברת בזק: “הנגשת תשתיות רשת לצרכי פרנסה במגזר החרדי”.

במקום השני בקטגוריה זו, זכה משרד הפרסום אף הוא מקבוצת אפיקים בפרס הכסף עבור המהלך למעדני מו של טרה והפיכתם לשחקן משמעותי במגזר הערבי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות