כתב אישום? כך אברהם טריגר מתדרך את פעילי ‘הפלג הירושלמי’ • להאזנה

אברהם טריגר, מי שעומד מאחורי קו ההטרדות של פעילי 'הפלג הירושלמי', אינו נבהל מכתב האישום שהוגש נגדו • "רבותי, אם חשבתם שעכשיו זה פסח שני, אז תדעו לכם שעכשיו זה פורים שלישי. בהצלוחה...", הוא מדרבן את הפעילים - ומתדרך כיצד לפעול • האזינו להקלטות
חיים טוויל
כ"ה אייר התשע"ה / 14.05.2015 17:41

המשטרה יושבת לו על הזנב? הוא נעצר והואשם בהטרדה?  אברהם טריגר, מי שעומד מאחורי קו ההטרדות של פעילי ‘הפלג הירושלמי’ אינו נבהל.

בשיחות שהוא משמיע בקו הוא ממשיך לתדרך את הפעילים כיצד להתקשר אל חברות גדולות במשק.

קבלו טעימות.

שיחה הראשונה:

“תארו לעצמכם שאדם פונה לרעהו באמצע הרחוב ושואל, תגיד לי מה השעה? ההוא משיב, והוא ממשיך, תגיד לי מה השעה? נשמע מצחיק, נכון?

או אחד בא למכולת, שואל את בעל המכולת, תגיד, כמה זה עולה? הוא עונה לו מדי, וההוא ממשיך, כמה זה עולה?

מצחיק, לא? אחד מהשנים צריך פסיכולוג.

אז רבותי, בגלל ההתנהגות המכוערת של חברת יונילוור, שקיבלו הנחיות ממשרד הפרסום מימד להתנהג בסתימת פיות… ולא לאפשר לציבור בני התורה להביע את כאבו על כך שהוא מנודה, על כך שהוא מוחרם, אז אנחנו צריכים לנקוט באסטרטגיה הכי יעילה.

הטענה המרכזית היא שמתקשרים, הם אומרים זו הטרדה. ולכן אפשר לפנות אליהם בצורה הבאה: שלום, אני מתקשר בקשר להטרדה. הטרדה של חברת יונילוור שהחליטה להטריד אותי בתמיכה באויבים שלי. אז הוא יגיד מיד, זה הטרדה. תגיד, כן, כן, בשביל זה אני מתקשר, זה הטרדה.

ותראו פלאי פלאים.

אז רבותי, אם חשבתם שעכשיו זה פסח שני, אז תדעו לכם שעכשיו זה פורים שלישי. בהצלוחה…”

שיחה שניה:

“לחברת יונילוור, שזה 1800, הם בעצם אמרו שזה הטרדה כל מי שמתקשר, ורוב השיחות גם לא עונים. כדאי אולי דרך טלפון ציבורי 1800, יש לנו הרבה שמות כל אחד יכול להגיד את שמו ובן של אביו, זה גם חלק שהיה פעם לפי שם המשפחות.

“אז רשום להם כל הזמן מספרים, ככה יראו הרבה מספרים, גם מטלפון ציבורי וגם מהבית, וגם לקחת מעוד פלאפון. אז לא צריך לחכות עד מחר כדי להתקשר עוד הפעם, גם היום אפשר כמה פעמים, כל טוב, שלום”.

שיחה שלישית:

“שולם וברוכה, דיברתי כעת עם קוקה קולה, הם אמרו לי שהתפקיד שלהם זה לסקור כל טלפון, מבחינתם הם יודעים כבר לבד את המאפיין של כל טלפון, לכן מומלץ לכל אחד שאם יוכל להגיב מתוך בני ביתו שיתקשרו כל אחד מהטלפון שלו, ודי למבין…”

שיחה רביעית:

“מוקד המאבק…מתקשרים או לא מתקשרים? מתקשרים.

מה הראיה? יהודי בן תורה התקשר למפעל הפיס, הגיע למרכזיה, ביקש לדבר עם לשכת המנכ”ל, לא רצו להביא לו. אמרו, מה גם אתה מתקשר בקשר לעיתון? אמר, מה פתאום בקשר לעיתון? למה עיתון? למה אתם שואלים?

אמרו לו, יש פה אלפי אנשים שמתקשרים, מלא שיחות,אנשים שכועסים עלינו, בוכים לנו במחאה לגיטימית, ואין לנו תשובות לענות להם. לא רק למפעל הפיס תתקשרו. גם לניו פארם. לחברות חדשות. זה הסיכוי שלכם להצליח במאבק.

ליידע אותם שחברות הפרסום הטעו אותם. מדובר כמובן במחאה לגיטימית, בדרכים ראויות, באופן מכובד… ראיתי בפרוטוקולים, הגיע חומר החקירה, כולם מודים שאף אחד לא איים, זה מחאה לגיטימית, צודק, מחייך גם כן. המשיכו ועלו והצליחו!…”

את תגובתו של קריגר לא הצלחנו לקבל.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נבל שצריך לבלות את שארית ימיו בכלא!
    14/05/2015 18:12
    יעקבזון
  1. טריגר וכל חבורת המטרידים צריכים לשבת בכלא!!!

  2. לנסות להכניס את מטרידני הפלס לשיא גינס בהטרדות
    14/05/2015 18:42
    שימי
  3. במקביל הברנש נהפך למלך ההטרדות

  4. כל הקלטה זה קול של אדם אחר
    14/05/2015 20:38
    יעקב
  5. זה נראה לי זיוף, כי בכל הקלטה יש קול של אדם אחר, נראה לי שהתיישבו שלשה מאנשי יתד נאמן והקליטו אחד את השני. ומוכרים לנו תותים.