קמפיין חדש: איך שומרים על שגרה לצד הנגיף? באחריות!

מטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה והמטה החרדי במשרד הבריאות משרטטים את השגרה החדשה • אבי בלומנטל, מנהל מטה ההסברה החרדי: "'האחריות מחייבת' היא סיסמה חרדית מוכרת שנכונה גם להתנהלות בשגרה לצד המגפה"
אבי כץ
ג' אדר א' התשפ"ב / 04.02.2022 02:53

לצד האופטימיות והתקווה כי נתוני התחלואה יוסיפו לרדת, מטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה והמטה החרדי של משרד הבריאות מעלים קמפיין שמטרתו לשרטט את השגרה החדשה והדרך שלנו לשמור עליה: בדיקות, מסיכות, חיסונים והגנה על המבוגרים.

בקמפיין החדש שעלה בתקשורת החרדית, תחת הכותרת ‘האחריות מחייבת’ – נכתב: “שמירה על שגרה לצד המגיפה מחייבת אותנו לגלות אחריות. זו לא אכיפה ולא כפיה, זה אני, והבריאות שלי. אני והאחריות שלי על סביבתי.

“להתחסן, לעטות מסיכה בחלל סגור, להיבדק במקרה של חשיפה למאומת, או בהופעת תסמינים – זו אחריות. להגן על האוכלוסייה הבוגרת, זו אחריות. כך חונכנו, וכך אנחנו נוהגים. בדיקות, מסיכות וחיסונים מצילים חיים. באחריות.”

אבי בלומנטל, מנהל מטה ההסברה החרדי: “מעבר לחובה החוקית, עטיית המסכה הינה חובה מוסרית שלנו כלפינו וכלפי הסובבים אותנו. ׳האחריות מחייבת׳ היא סיסמה חרדית מוכרת שנכונה גם להתנהלות בשגרה לצד המגפה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות