“שמרי על הילד שלך!” כך יתנהל קמפיין חיסוני הילדים במגזר החרדי

קמפיין החיסונים קורא לאימהות להזדרז לחסן את ילדיהן, בכדי למנוע את הסכנות הכרוכות בהידבקות • הקמפיין, שעולה במגוון מדיות, מדגיש כי תסמונת פִּימְס מתפתחת בעקבות קורונה והחיסון הוא שמגן מפני ההידבקות בקורונה
אבי כץ
ה' טבת התשפ"ב / 09.12.2021 16:16

העליה בתחלואה בקרב הצעירים במגזר החרדי והחשש מפני התפרצות הווריאנט הדרום אפריקאי, מאיצה את קמפיין החיסונים הקורא לאימהות להזדרז לחסן את ילדיהן, בכדי למנוע את הסכנות הכרוכות בהידבקות.

הקמפיין מזהיר מפני התפתחות תסמונת פִּימְס (PIMS) – דלקת רב-מערכתית המופיעה אצל ילדים ובני נוער שהחלימו מקורונה מספר שבועות לאחר ההחלמה, ולפעמים מתפתחת גם בקרב ילדים שעברו את הקורונה ללא תסמינים כלל.

הקמפיין, שעולה במגוון מדיות, מדגיש כי תסמונת פִּימְס מתפתחת בעקבות קורונה והחיסון הוא שמגן מפני ההידבקות בקורונה.

בפרסום מוזכרת הכרעתו החד-משמעית של מרן הגר”ח קנייבסקי – שצריך לחסן את הילדים מגיל 5 ומעלה, פסיקה שניתנה לאחר שבחן והאזין למומחי הרפואה, פרופ׳ סלמן זרקא, פרופ׳ רן בליצר ורופאו האישי ד״ר משולם הרט.

אבי בלומנטל, יועץ הסברה למשרד הבריאות: “כציבור המקדש את ערך החיים ומקפיד על ‘ונשמרתם מאוד לנפשותיכם’, על ההורים לדעת כי בניגוד לשמועות לא אחראיות, דווקא הקורונה היא זו שגורמת לתסמונת ה-PIMS ולא חלילה החיסון. גדולי ישראל מכל העדות והחוגים כבר הורו לחסן את הילדים וכל עיכוב עלול להוביל לתוצאות שחלילה עלולים להצטער עליהן. אנו מפצירים בהורים המתלבטים להוועץ אך ורק ברופאים עליהם הם סומכים ולהתעלם ממערך הכזבים המופעל על ידי שרלטנים חסרי הכשרה וידע רפואי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות