איזה ריח: עובדי העירייה פינו 7.5 טון אשפה מדירה בבירה

קשישה המוכרת לשירותי הרווחה וסובלת מאספנות כפייתית מילאה את דירתה בטונות של אשפה • בדירה נמצאו מוצרי מזון בשלבי ריקבון מתקדם, אשפה בכמות עצומה, תיקנים ומכרסמים ואף נשל של נחש באחת מפינות הבית
דוד ליבוביץ
כ"ב תמוז התשע"ה / 08.07.2015 22:39

עובדי עיריית ירושלים הגיעו בעקבות תלונה על ריח חריף לדירה באחת משכונות ירושלים ונדהמו למראה עיניהם: כמויות עצומות של אשפה וגרוטאות בכל חלקי הדירה.

בדירה מסתבר, מתגוררת קשישה המוכרת לשירותי הרווחה וסובלת מאספנות כפייתית.

אל בעלת הדירה הוגשו פניות רבות של עובדי הפיקוח לניקיונה, אך כל הפניות לא נענו, וגם כשהוצא כנגדה צו פינוי התנגדה בעלת הדירה לשתף פעולה והבטיחה הבטחות שווא כי תבצע את הפינוי בעצמה.

אשפה דירה

 בלית ברירה, התארגנה עיריית ירושלים למבצע ניקיון מיוחד לפינוי האשפה בדירה, תוך שיתוף פעולה בין הפיקוח העירוני לאגף התברואה ובסיוע הלשכה המשפטית ואגף הרווחה. צוות הפיקוח העירוני יצאו בליווי עובדת סוציאלית משירותי הרווחה ושישה עובדי חברת ניקיון והחלו במבצע הניקיון הנרחב בדירה.

מבצע הניקיון התקיים בנוכחות בעלת הדירה וארך יומיים שלמים, במהלכם פונו מהדירה לא פחות מ-7.5 טון של אשפה וגרוטאות, שהועברו למכולת ענק של אגף התברואה.

אשפה דירה

בדירה נמצאו מוצרי מזון בשלבי ריקבון מתקדם, אשפה בכמות עצומה, תיקנים ומכרסמים ואף נשל של נחש באחת מפינות הבית. העובדים נאצלו לפעול במשנה זהירות ולגונן על עצמם עם מסכות ואמצעים נוספים, נוכח הצחנה הבלתי נסבלת שעלתה מהדירה.

 משהושלם הפינוי המשיכו עובדי העירייה בפעולות ניקיון וחיטוי הבית באמצעות חברת ניקיון. כמו כן, ממשיכים עובדי אגף הרווחה להיות בקשר עם הקשישה ולסייע לה ככל הניתן.

אשפה דירה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות