בוז’י מגיב על הסרט ‘הרצוג’: “בדיעבד, זה לא יצא מוצלח”

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, התייחס לראשונה לסרט שתיעד אותו לאורך מסע הבחירות: "לא פחדתי להראות מה קורה מאחורי אירוע כזה או אחר. רואים שם בעיקר כישלונות, אבל זו לא התמונה המלאה" • "אצל כל מועמד אחר באותה הסיטואציה היו רואים דברים לא פחות גרועים" • "אני חושב שהוכחתי שבמצבי לחץ אפשר לתפקד גם בקור רוח"
נחמן גור
י"ג סיון התשע"ה / 31.05.2015 09:59

כמעט שבועיים לאחר שידור הסרט ‘הרצוג’ של העיתונאית ענת גורן בתכנית ‘המקור’ בערוץ 10, התייחס הבוקר (ראשון) יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, לתיעוד של מאחורי הקלעים אשר הציג באורח לא מחמיא את התנהלות מטהו במסע הבחירות שלו.

בראיון באולפן תכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10 אמר הרצוג: “בדיעבד אני יכול לומר שזה לא יצא הדבר הכי מוצלח, אבל אני לוקח הכל בפרופורציה. לא פחדתי להראות מה קורה מאחורי אירוע כזה או אחר”.

לטענתו של הרצוג, הסרט לא שיקף את התמונה המלאה של ההתרחשויות לפני ובזמן הבחירות. “רואים שם בעיקר כישלונות, אבל זו לא התמונה המלאה. זו אשליה אופטית מסוימת. בסופו של דבר תוצאת הבחירות היא מרשימה, 800 אלף אזרחים הצביעו ‘אמת’ – הכי הרבה מאז ימי רבין”.

הרצוג ציין גם כי התופעות שנחשפו במטהו אינן חריגות ושיגר רמיזה לעבר ראש הממשלה: “אצל כל מועמד אחר באותה הסיטואציה היו רואים דברים לא פחות גרועים. מוטב לדעת, למשל, מה קרה אצל נתניהו בחצר שלו. היו דברים אמיתיים שבסך הכל קורים בכל קמפיין בחירות”.

על החשיפה יוצאת הדופן של הסרט אמר הרצוג: “תמיד מקבלים החלטות, אז מה? לציבור אולי קשה לראות משהו שונה מזה שמדמיינים, אבל אני חושב שהוכחתי שבמצבי לחץ אפשר לתפקד גם בקור רוח.

“הסרט מראה בעיקר את הדברים הפחות טובים, וברור שמבחינה עריכתית הוא יצא מעניין. מבחינתי, זה כבר מאחוריי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות