נתניהו לליצמן: “אם בג”צ יכריע שתהיה שר – אנו נתמוך בזה”

בטקס חילופי השרים במשרד הבריאות אמר ראש הממשלה לסגן השר ליצמן: "אתה שר בריאות מלא מוצלח ומוערך, עם כל הסמכויות. הגיע הזמן שתהיה שר גם בתואר" • ליצמן: "מערכת הבריאות בישראל טובה, אך יש צורך בטלטלה"
אריה ריבקינד
ב' סיון התשע"ה / 20.05.2015 13:20

שיהיה לבריאות: טקס חילופי שרים התקיים היום (רביעי) במשרד הבריאות בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, סגן השר הנכנס יעקב ליצמן, סגן השר היוצא צחי הנגבי, ומנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ ארנון אפק.

בטקס נכחו גם אלימלך פירר, הח”כים משה גפני, אליעזר מוזס, ישראל אייכלר, אורי מקלב,  ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, אורי לופוליאנסקי, אברהם יוסף לייזרזון, יו”ר זק”א יהודה משי זהב, ראשי ארגוני ההצלה, בכירי מערכת הבריאות, מנהלי כל קופות החולים ונציגי תקשורת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיבח את איכות מערכת הבריאות בישראל וחלק שבחים לפעולותיו של סגן השר ליצמן.

סגן השר יעקב ליצמן אמר:”אני שמח לחזור למשרד הבריאות ולהמשיך במהלכים ורפורמות למען כלל אזרחי ישראל. מערכת הבריאות בישראל טובה, אך יש צורך בטלטלה כדי לשפר ולייעל את מערך שירותי הרפואה.

“אני רואה כמשימה ראשונה צורך לטפל בבעיות העומסים בחדרי המיון ואנו נפעל להביא לשינוי המצב הקיים”.

ליצמן, נתניהו

נתניהו אמר בטקס: “מערכת הבריאות בישראל נמצאת במקום ראוי, למשל אם ניקח את תוחלת החיים כאן שהיא מהטובות. אך יש עוד מקום לשיפור ואני סומך על ליצמן שימשיך בדרכו לפעול ברפורמות ויוזמות חשובות.

“אתה שר בריאות מלא מוצלח ומוערך, עם כל הסמכויות. הגיע הזמן שתהיה שר גם בתואר. אם בג”צ יכריע שתהיה שר, אנו נתמוך בזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות