חשד להתעללות באלעד: בן 3 אושפז במצב אנוש • האבא שוחרר ממעצר

הילד, המוגדר בעל מוגבלויות, אושפז בבית החולים כשהוא סובל מחבלות פנימיות חמורות בכל גופו ומכווייה • הוריו טענו בחקירתם: הוא נפל ונחבל • בית המשפט האריך עד ליום שלישי את מעצרו של האב - אולם הלילה הוא שוחרר • החקירה נמשכת
חיים טוויל
כ"א אייר התשע"ה / 10.05.2015 10:00

ילד בן שלוש, תושב העיר אלעד, המוגדר בעל מוגבלויות, אושפז ביום שישי במצב אנוש בבית החולים על שם שיבא בתל השומר, כשהוא סובל מחבלות פנימיות קשות ומכוויה.

הוריו של הילד אמרו לרופאים כי הוא נפל ונחבל.

בתום בדיקות שנערכו לו על ידי הצוות הרפואי, עלה החשד כי מדובר בחבלות שנגרמו לו בידי אדם אחר. בשל העובדה שמדובר בילד בעל מוגבלויות, הטיפול בו היה זהיר במיוחד.

בית החולים עדכן את המשטרה על אשפוז הילד, לאחר שנפל חשד כי הוא הותקף. הוריו של הילד נעצרו ונחקרו בחשד להתעללות בחסר ישע. בחקירתם הכחישו ההורים כי הילד עבר התעללות.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש עד ליום שלישי את מעצרו של האב, בן 54. האב מוכר למשטרה מעבירות אלימות בעבר, ולכן החוקרים חושדים כי הוא מעורב בגרימת החבלה.

האם, בת 32, שוחררה בתום חקירתה באזהרה למעצר בית למעצר בית מחוץ לאלעד.

שבעת אחיו של הילד הועברו על ידי שירות הרווחה למשפחות קלט, וייתכן שחוקרי ילדים יגבו מהם עדות בהמשך, כדי להבין מה התרחש בבית כשהילד נפצע.

חקירת האירוע הועברה לידי צוות חקירה מיוחד שרון.

עידכון 22:59

מהמשטרה נמסר: “לפני זמן קצר, בסיומן של פעולות חקירה מורכבות אותן ביצע צוות החקירה המיוחד במרחב שרון, ובעצה אחת עם הפרקליטות, הוחלט על שחרורו ממעצר של האב, אשר נחשד בהתעללות בחסר ישע.

החקירה נמשכת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות