מסעדן מאשדוד: “החרדים מלכלכים ומטנפים פארקים בניירות וטיטולים”

אתר אשדוד10 מדווח על "עשרות אוטובוסים מלאים בחרדים תושבי חוץ אשר הגיעו לבלות עם משפחותיהם, טינפו את הפארק, השתלטו על כולו ואף על השירותים הציבוריים" • כותרת המישנה באתר: "זה היום כיף שלהם, ללכלך וללכת" • שף מקומי: "החרדים קילפו פירות וירקות וזרקו את השאריות על הרצפה"
נחמן גור
י"ט ניסן התשע"ה / 08.04.2015 13:27

אתר אשדוד10 – אתר חדשות מקומי בעיר – מדווח כי “תושבים רבים שיצאו לבלות בחיק הטבע האשדוד מצאו עצמם בלב ליבה של מעצמה חרדית שמזכירה ערים חרדיות, לרגע הם תהו האם הגיעו לבני ברק או שמא בית שמש”.

האתר מדווח כי “לחניית פארק אשדוד ים (אמפי פארק) הגיעו הבוקר ואתמול עשרות אוטובוסים מלאים בחרדים תושבי חוץ אשר הגיעו לבלות עם משפחותיהם, טינפו את הפארק, השתלטו על כולו ואף על השירותים הציבוריים במתחם הפארק.

גיא פרץ, הבעלים של מסעדת ‘G קפה’, הממוקמת סמוך לאגם בפארק מצוטט באתר: “אלפי חרדים שהגיעו אל הפארק לכלכו אותו והשתלטו על השירותים.  הפארק מוצף חרדים, לא ראיתי אף חילוני אחד, הם מלכלכים ומטנפים. הם זרקו שקיות, ניירות, טיטולים לאגם, קילפו פירות וירקות וזרקו את השאריות על הרצפה, אף אחד מהם לא טרח לנקות, הכל נשאר באותו מצב”.

לדברי פרץ, “המבלים החרדים שהגיעו אף הציקו ללקוחותיו. הילדים שיחקו להם בין הרגליים, שאלו שאלות, נשענו על הגדר, מדובר באלפים, פשוט הציקו”.

בין הזמנים חופש

פרץ מצוטט עוד בכתבה, כי “הנשים החרדיות השתלטו על השירותים הציבוריים בפארק, נעלו אותם ולא נתנו לנשים אחרות להיכנס. עומדת אישה חרדית בכניסה, נועלת את הדלת הראשית של השירותים ולא נותנת לאף אחת להכנס, הם אמרו שתפוס, נשים אחרות חיכו וחיכו עד שהתייאשו ונאלצו לוותר”.

תושבת אשדוד שהגיעה לעבודתה סמוך לפארק אלישבע, התוננה בפני כתב האתר: “הגעתי לחנייה, הכל מפוצץ בחרדים. אני לא יודעת אם הם תושבי אשדוד או לא אבל גם שם הם השתלטו”.

לפי הדיווח באשוד10, בעקבות האירועים הללו, קמו קולות בעיר הקוראים לשנות את תקנון הפעילות בעיר ולגבות תשלום סימלי לתושבי חוץ, גם לחרדים וגם לחילוניים מאחר ולטענתם, “תושבי אשדוד משלמים מכיסם על הפעילויות והפארקים ולכן מגיעה להם העדפה לבילוי שפוי באשדוד”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין
    08/04/2015 13:55
    אריק
  1. זה מה שמספרים כל בעלי המלונות, הקניונים והחניות בחוץ לארץ, על החילונים החירפונים

  2. למה אתם לא מביאים את העמדה של החרדים
    08/04/2015 14:35
    גיטל
  3. רק את ההשמצות הבאתם. שכידוע הם מלאי גוזמא ושנאה מיותרת . היינו מצפים מאתר חרדי לכתוב זאת בצורה שדנה לכף זכות את אחיהם החרדים
    כאילו הייתם מאמינים שילדים חילונים ישראלים יותר מנומסים?

  4. העתק הדבק מווינט. בבקשה -
    08/04/2015 17:00
    חיה
  5. הרים של זבל בכנרת.
    תמונות מקוממות בצפון: רבבות מטיילים מנצלים את הפסח כדי לנפוש, לא כולם מנקים אחריהם. אבל יש גם ישראלים יפים: “צועדים בשבילים ואוספים זבל לשקיות”.
    ידוע היטב איזה ציבור מטייל בכינרת בימים אלו. אבל את זה אף אחד לא טורח לציין.

  6. לצערנו הרב זה המצב עם החרדים.
    08/04/2015 17:44
    חרדי שמכיר
  7. משהו רע מאוד עובר עובר על החברה החרדית. איפה הדרך ארץ של פעם?

  8. בתור פקח של רשות הטבע וגנים, החרדים באמת הכי מלכלכים ( אפילו יותר מהערבים)...
    08/04/2015 21:19
    שלומי
  9. זה הסדר בלכלוך על פי אוכלוסיות: ( לאחר עבודה של 5 שנים, כמובן שיש תמיד יוצאים מן הכלל)
    חרדים
    ערבים מוסלמים
    ערבים נוצרים
    חילונים
    כיפות סרוגות ( דתיים לאומיים)

    אני באמת מצטער לעשות הכללות, אבל זו האמת.. וזה מאוד חבל
    לעבודה ולשמורה, לא?

    דרך אגב, אני חילוני..

  10. במקום להתנפל, אולי יש בזה משהו?
    09/04/2015 12:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  11. בס”ד

    כמה חינוך לאיכות הסביבה ולניקיון סביבתי ילדים חרדים מקבלים? כשאני מבקש לאסוף אשפה בטיול עד שנגיע לפח, מסתכלים עלי כמחבק עצים מצחיק.
    הגיע הזמן להכניס תרבות של ניקיון סביבתי. אני חושב שזה יצליח. אני גר בלב ב”ב ואני רואה את מחזוריות הבקבוקים מלאות, מה שאומר שגם חרדים מוכנים להשקיע דקה נוספת למען איכות הסביבה.

  12. עוד כתבה
    12/04/2015 02:31
    בני