משה כחלון מתעקש על ועדת הכספים ורוצה גם את הבינוי ואיכות הסביבה

זה לא הולך להיות קל: אחרי הדיווח כי יו"ר מפלגת 'כולנו' ויתר על תפקיד יו"ר ועדת הכספים, הודיעו היום נציגיו למשא ומתן הקואליציוני כי הם מתעקשים לקבל את התפקיד • בנוסף דורשת 'כולנו' לקבל גם את משרד הבינוי ואת המשרד להגנת הסביבה • "מפלגת כולנו ממשיכה להתעקש על כלי העבודה לביצוע הרפורמות לטיפול ביוקר המחיה ובעיית הדיור"
אליעזר היון
י"ב ניסן התשע"ה / 01.04.2015 20:16

משה כחלון ויתר על וועדת הכספים?

לא אם שואלים את חברי צוות המשא ומתן של מפלגת כולנו שנפגשו היום עם צוות המשא ומתן של הליכוד, והכריזו כי הם מתעקשים לקבל את ראשות הוועדה היוקרתית.

במהלך הפגישה דרשו ב’כולנו’ גם את משרד הבינוי, רשות מקרקעי ישראל, מנהל התכנון, והמשרד להגנת הסביבה.

“מפלגת כולנו ממשיכה להתעקש על כלי העבודה לביצוע הרפורמות לטיפול ביוקר המחיה ובעיית הדיור”, אמרו במפלגה. “במהלך ישיבת המו”מ דנו הצדדים באיוש התפקידים הדרושים לביצוע הרפורמות” – ופירטו: “משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל, מינהל התכנון, המשרד להגנת הסביבה וועדת הכספים”.

בתחילת השבוע הסביר כחלון: “ביקשנו את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות וביקשנו את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות שיהיה איפה לבנות, לא ביקשנו מעבר לזה”.

כחלון הוסיף: “ביקשנו כלי עבודה, לא שרים או שגרירים. אני לא מוכן להיכנס למלכודת הזאת, מי שרוצה אותנו כשותפים יקבל אותנו כשותפים, מי שרוצה שניקח אחריות – אנחנו מוכנים, אבל תנו לנו סמכות. לא תשאירו אותנו עם אחריות ללא סמכות. תנו לנו את הכלים לפתור את משבר הדיור. אם לא נצליח לפתור את משבר הדיור כשיהיו לנו הכלים לא אחכה שיפטרו אותי, אלך לבד”.

הדרישה של ‘כולנו’ לקבל לידיהם את ועדת הכספים – מפתיעה, שכן נדמה היה מנאומו בטקס הרמת הכוסית לפעילי המפלגה, כי ויתר על התפקיד היוקרתי, בו חושקת מפלגת יהדות התורה עבור ח”כ משה גפני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות