יהדות התורה לליכוד: למחוק את העוולות של יאיר לפיד

נציגי יהדות התורה למו"מ עם הליכוד - ח"כ יעקב ליצמן, משה גפני ומאיר פרוש - נפגשו עם צוות המו"מ של הליכוד • מאיר פרוש: "נדרוש לחזור לפחות לסטטוס קוו שהיה בהסכם הקואליציוני לכנסת ה-18"
יוני גרין
ו' ניסן התשע"ה / 26.03.2015 21:26

נציגי סיעת יהדות התורה למו”מ הקואליציוני עם הליכוד, חברי הכנסת יעקב ליצמן, משה גפני ומאיר פרוש, נפגשו הערב (חמישי) עם צוות המשא ומתן של הליכוד כדי לדון על קווי היסוד של הממשלה החדשה ודרישותיהם הקואליציוניות.

ח”כ משה גפני אמר הפגישה: “הוכחנו כבר שאנחנו שותפים נאמנים וישרים. אנחנו נאמנים, לא פועלים נגד הקואליציה, לא תוקפים מבפנים, ולא יוצאים ומכריזים הכרזות שפוגעות בממשלה”.

ח”כ יעקב ליצמן: “לא נעשה פוטש…”

גפני  “זה לא היה ככה בשנתיים האחרונות ואנו שמחים שהממשלה הזו סיימה את ימיה. אנחנו רוצים לתקן את העוולות שנעשו בשנתיים הללו”.

ח”כ מאיר פרוש אמר: “אנו נדון היום בנושאים שקשורים לקווי היסוד של הממשלה, הקשורים לאורח חייו של הציבור החרדי ולא בחלוקת תפקידים ותיקים.

“ישנם עשרות חוקים, גזירות שהשיתו על הציבור החרדי בשנתיים האחרונות, וניסיון לשנות את הציביון היהודי במדינה. אנו נדרוש לחזור לפחות לסטטוס קוו שהיה בהסכם הקואליציוני לכנסת ה-18”.

צוות המו”מ של הליכוד נפגש לאורך כל היום עם נציגי הסיעות של הבית היהודי,  ש”ס, ישראל ביתנו ויהדות התורה. מפלגת כולנו, שהייתה אמורה לפתוח את סבב הפגישות, החרימה את הפגישה, בעקבות הוראת יו”ר כולנו, משה כחלון.

מחר בבוקר ייפגש צוות המו”מ של יהדות התורה פעם נוספת עם צוות הליכוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות