אחרי ההפסד • הרב מאזוז על דרעי: “מרמה, מעוור, מטפש עיני הרבנים”

מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', התייחס בשיעור עם תלמידיו להפסד בבחירות ופתח במתקפה: "ש"ס היא גרורה של ג'. אין לה שום דבר משלה. "יום אחד כל השקר הזה ייפול כמו מגדל קלפים. לא יישאר ממנו כלום. ידברו על ש"ס בלשון עבר"
יוני גרין
כ"ט אדר התשע"ה / 20.03.2015 10:30

מנהיגה הרוחני של מפלגת ‘יחד’, ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, הגר”מ מאזוז, התייחס אתמול (חמישי) להפסד של מפלגתו – שלא עברה את אחוז החסימה ונשארה מחוץ לכנסת ה-20 – במהלך שיעור שמסר בפני תלמידיו  בישיבה. העיתונאי יקי אדמקר הביא ציטוטים מהשיעור באתר ‘וואלה’.

“כל הדרכים מותרות בפוליטיקה”, פתח הגר”מ מאזוז במתקפה. “מותר לשקר, לרמות, לגנוב, לזייף, הכל מותר. ואחרי כל זה, קיבלנו למעלה מ-110 אלף קולות”.

בהתייחסו לש”ס אמר: “יש מאות רבנים שרימו אותם, שקנו אותם ושאיימו עליהם. יש כאלה שלא רצו, לא רצו לחתום עד הרגע האחרון. זה בחירות? זה לא בחירות.

“יש כאלה שרימו אותם, אמרו להם: ‘אנחנו עושים למען תלמודי תורה ולמען מקוואות’, כאילו שאם תקום מפלגה של אלי ישי יסגרו מקוואות, יסגרו תלמודי תורה. מי הטיפש שיאמין לשטויות האלה?”

הגר”מ מאזוז המשיך: “ש”ס היא גרורה של ג’. אין לה שום דבר משלה. היום אין להם מה למכור. שום דבר. היא מיותרת, צריכים אותך רק בזמן הבחירות”.

בהמשך תקף ראש הישיבה את אריה דרעי באופן אישי: “הוא מרמה, מעוור, מטפש ומסמא את עיני הרבנים כולם. רוכב עלינו ועושה מה שלבו חפץ. אתם חושבים שהקדוש ברוך יסלח לדבר כזה? לא יסלח לו. אין דבר כזה בעולם. עם שקר אי אפשר לחיות.

“יום אחד כל השקר הזה ייפול כמו מגדל קלפים. לא יישאר ממנו כלום. ידברו על ש”ס בלשון עבר, ויספרו כי היה הייתה תנועה אחת, אבל המנהיג אותה לא ידע איך להנהיג, הוא לא יודע איך להנהיג ביושר”. 

ומה הייתה הסיבה להפסד?  “לפי דרך הטבע, היינו צריכים לקבל עשרה מנדטים כמו כלום. כל הסקרים האחרונים נתנו לנו שישה או שבעה ויותר, אבל ביבי נשאר ועמד על 25 או 23, בעוד הרצוג, יש לו 27. וביבי יודע להקסים בנאומים שלו אז הוא התבכיין. אני לא מסוגל להתבכיין”.

הדפס כתבה

12 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב מזוז מעולם לא היה רב חרדי קלאסי
    20/03/2015 11:37
    לשם שמים
  1. השקפותיו של מזרחי ולכן אין לו להלין על שס בהוא זה

    • אבישי אברהם   20/03/2015 11:56

      אוי ואבוי אם זה ככה. בושה וחרפה לחרדים שדרעי מייצג אותם ! לכן אני לא חרדי !

  2. כולם אשמים ? מה אם כבוד הרב ?
    20/03/2015 14:48
    בני
  3. הם לא עשו שום טעות. הם התנהגו אם שס אם כפפות של משי. שיפסיקו לבלבל את המח
    ברוך ה’ שלא עברו את אחוז החסימה . פעם הבאה הם לא ינסו . ואם הם ינסו אף אחד לא יצביע להם

    • אבי   21/03/2015 19:32

      בשם מי החלטת הפוך יצטרפו עוד רבים שחששו על ביבי אבל תומכים ביחד

    • יאיר   21/03/2015 21:02

      גם פעילי יחד איימו ולחצו על רב אחד ובגללם נמלט והסתתר. יודע ממקור קרוב ואמין.

  4. יחד לחכמים
    20/03/2015 17:03
    מזרחית שלא מצביע שס
  5. שסניק טיפש. מה דעתך שנמנה את אתי אלון כמנכל הפועלים ואת

  6. האמת כל הזיופים
    22/03/2015 09:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. הנה כמה דוגמאות לרמאויות שהיו ביום ג’ נגד תנועת יחד מצד אנשי ש”ס וזה בדוק. א. פשוט מחקו אנשים שמזוהים בצורה כל שהיא עם יחד מרשימת הבוחרים בקלפי ולא נתנו להם להצביע כאילו “פעמיים”. ב. זייפו פתקי ההצבעה ושינו את הכיתוב בהם וכך גרמו במישרין ובמזיד לפסילת הקולות בזמן הספירה. ג. חוררו במחט על הבוקר את פתקי ההצבעה של “קץ” ובכך פסלו אותם. ד. לא נתנו לאנשי יחד להכנס לאזור פתקי ההצבעה וביחוד בזמן ספירת הקולות ואף הזמינו להם משטרה בטענה “שהם מפריעים”.ה. העלימו במשך כל היום פתקי יחד קץ מהקלפי וכל הזמן היו צריכים לשים שוב אך ללא הועיל. ןכששאלו מדוע אין פתקי “קץ” אמרו להם טוב תצביעו ש”ס זה אותו דבר. ו. כמה מאנשי ש”ס שליבם נקף אותם באו וסיפרו לאנשי יחד שקיבלו הוראה מגבוה שפתקי “קץ” פשוט או לפסול או להעלים וכדו’ כדי “שחס וחלילה לא יעברו את אחוז ההצבעה” ז. בזמן ספירת הקולות היכן שלא היו אנשי יחד [והיו הרבה מאוד מקומות כאלו כמו שנאמר לעיל] זייפו וחולקו בין אנשי הקלפי את פתקי “קץ” למפלגות שיישבו באותו חדר ובכך שיתפו פעולה יחד וכולם “הרוויחו” מזה חוץ כמובן מתנועת “יחד” שלהרבה אנשים וביחוד מאנשי ש”ס והבית הייהודי שלא רצו שיעברו את אחוז ההצבעה. ח. כמות פתקי ההצבעה הפסולים באזורים החרדים ובאזורים שתנועת “יחד” היה לה הרבה אהדה עלתה מבחירות שעברו בשנת 2013 לעכשיו פי 8-10 דבר שלא מתקבל על הדעת כלל. כרגע אוספים נתונים עדויות תצהירים ועוד מכל האנשים שראו יודעים שמעו מכירים וכדו’ מכל הנאמר לעיל לכדי הגשת ערעור לבג”ץ. אפשר לפנות לגורמים העוסקים בזה מתנועת יחד כמו עו”ד איתמר בן גביר. ותבוא עליכם הברכה.

  8. מזוזה
    22/03/2015 10:47
    שמואל מרדכי
  9. בסד
    קראנו בפרשה פרשת החדש על מזוזה וכן בהפטרה מופיע שלש פעמים מזוזה תלמד מזה שהרב הוא המזוזה אל הארץ נפקא מינא לקיץ הקרוב

  10. ש
    22/03/2015 11:37
    יפית
  11. איך אפשר להיות בשנאה תהומית כזו כלפי הרב עובדיה זצוק”ל והקב”ה ?
    אם הרב עובדיה זצוק”ל היה חי מישהו היה מעיז לצאת נגד תנועתו?
    לרב עובדיה יוסף זצק”ל שהשאיר לנו מורשת וספרים רבים שמלווים אותנו וילוו אתנו עד סוף כל הדורות . תנועת ש”ס ובראשה מרן הצדיק רבי שלום כהן הוא יקבל פני משיח, ואנה אל תיפלו לעדת קורח ועדתו, חבל בשביל כבוד וכסאות לפריד את העם

  12. שס תנועה קדושה
    22/03/2015 11:51
    אריאל
  13. בשמיים החליטו הכל ששס תעלה עם מספר מזל של 7, ותנועת יחד תימחק לדיראון עולם

  14. שס תנועתו האחד והיחידה לציבור הספרדי התורני
    22/03/2015 11:54
    אריאל
  15. כדאי שכולם ידעו מאיפה בא כל אחד. אחי ישי היה נהג חלוקת משקאות סופר דרינק לפני שנכנס לכנסת , היום הוא מקסימום יוכל להשתדרג ולהיות נהג של קוקה קולה

  16. מה קרה עם כל הגימטריאות
    29/03/2015 11:54
    הקטן
  17. עם קורח ועדתו לא מדברים והוכיח ה’ ית’ נתן לכם לבוא עד השער ולא ניתן לכם להיכנס כדרך הרמאים והשקרנים שמטפלים בהם כך כידוע בספרי המוסר