“הסופה הגדולה בהיסטוריה” מגיעה לניו יורק: אלפי טיסות בוטלו

נוי יורק מתכוננת לסופה מהגדולות והחזקות בהיסטוריה שתשתק את העיר • חברות התעופה בארצות הברית ביטלו קרוב לאלפיים טיסות • על פי התחזית צפוי לרדת שלג בגובה של מעל מטר אחד, לפני יום שלישי
אלחנן שטאובר, ניו יורק
ו' שבט התשע"ה / 26.01.2015 18:15

מומחים אמריקנים מזהירים לאורך כל היום ממה שצפוי לעבור על העיר ניו יורק ביומיים הקרובים: אחת מהסופות ההוריקן הגדולות והחזקות בהיסטוריה של ארצות הברית מתקרבת לחופי ארצות הברית וצפויה בימים הקרובים לפקוד את האזור שבין חופי ניו-ג’רזי ועד למדינת מיין, מרחק של 540 ק”מ.

השירות המטאורולוגי האמריקני מגדיר את הסופה הזאת ברמות הגבוהות ביותר, ומציב אותה בין “סכנת חיים” ו”היסטורית”.

בעקבות התחזיות שמבשרות כי בניו-יורק צפוי לרדת שלג בגובה של מעל מטר אחד, לפני יום שלישי, יחד עם רוחות במהירות של 120 ק”מ בשעה, מתבקשים התושבים לבטל תכניות ולהשתדל לשהות בבתיהם.

המונים פשטו על המרכולים והסופרמקטים ורוקנו את המדפים.  לפי ההערכות, בוסטון וניו יורק צפויות לקבל כמויות שלג אדירות, כל זאת בנוסף לסופות רעמים, ברד ורוחות חזקות מאוד.

 בתי החולים וכוחות ההצלה יעבדו במתכונת חירום ויעניקו סיוע לנזקקים.

במהלך הסופה, שתתגבר לקראת יום רביעי וחמישי, צפויים שיבושים בטיסות, במערכת הרכבות התחתיות ובתחבורה הציבורית.

עד כה ביטלו חברות תעופה יותר מ-1,900 טיסות שאמורות היו להמריא ולנחות בשדות התעופה שבחופיה המזרחיים של ארצות הברית. כ-1,800 טיסות נוספות נדחו למחר.

יונייטד איירליינס ביטלה טיסות מחר בנמלי התעופה של ניו יורק, בוסטון ופילדלפיה בשל הסופה הצפויה. טיסת דלתא איירליינס האמריקנית אשר עמדה להמריא בשעה 23:45 הלילה מנתב”ג לניו יורק – בוטלה אף היא.

גם חברת אל על הקדימה טיסות.

ישראלים שנתקעו בשדות התעופה לאחר שטיסותיהן בוטלו , מבלי להצליח להשיג לעצמם טיסה ‘החוצה’, מנסים בכל דרך למצוא אפשרות לחלץ עצמם, ולו אף בטיסות לא ישירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות