שטבון מצהיר: אם נבין שלא נעבור אחוז החסימה – לא נתמודד

ח"כ יוני שטבון, שותפו של ח"כ אלי ישי למפלגת 'העם איתנו', הצהיר היום בראיון: ""אנחנו נעבור. אבל אם נבין שאנחנו לא עוברים את אחוז החסימה אנחנו האחרונים שנעשה את המהלך הזה" • "כל מהלך שיפגע בגוש הימין אני לא אהיה שותף בו"
יוני גרין
כ"ט כסלו התשע"ה / 21.12.2014 16:42

העם אתם? ח”כ יוני שטבון, שותפו של ח”כ אלי ישי למפלגת ‘העם איתנו’, אמר היום כי באם יתברר שאינם עוברים את אחוז החסימה- לא ירוצו.

בראיון לאראל סג”ל, ברדיו גלי ישראל נשאל שטבון מה יעשה אם לא יעברו את אחוז החסימה. 

“אנחנו נעבור את אחוז החסימה בעזרת ה'”, השיב והצהיר: “אם נבין שאנחנו לא עוברים את אחוז החסימה אנחנו האחרונים שנעשה את המהלך הזה”.

סג”ל הקשה ושאל האם לא יתמודדו כלל, אם יבינו כי אינם עוברים את אחוז החסימה ושטבון ענה: “ברור לנו שאנחנו רוצים לחזק את גוש הימין. כל מהלך שיפגע בגוש הימין אני לא אהיה שותף בו”.

בהתייחסו לפרישתו בשבוע שעבר מהבית היהודי, אמר שטבון: “הציבור מבין שכרגע הבית היהודי הולך לכיוון של מפלגת ימין ישראלית רחבה. יש לו גם ציונים דתיים אבל היא לא מפלגה דתית, היא לא הולכת להיות דתית.

:עכשיו, בתוך הפסיפס הזה חשוב שיהיו מנדטים שיקלטו בצורה נכונה הן בציבור המסורתי, הן בציבור החרדי, הן בציבור הדתי לאומי ושיהיו במקום אחד”.

שטבון הוסיף: “אם המפלגה היא ציונית דתית ויש אחדות, אני הראשון שיהיה שם עם כל הגוונים, אבל כל עוד הפלגה לא מגדירה את עצמה מפלגה דתית, הבשורה הגדולה היא שציבור חרדי שאוהב את המדינה ואוהב את ערכי התורה כאחד יכול להתחבר יחד לציונות הדתית והפוך, זו בשורה גדולה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בקיצור חבל לבחור בהם
    21/12/2014 17:27
    יהודי
  1. סתם יאבדו קולות לחרדים וכמו אמנון ואמסלם!!!