סקר סמית-רשת ב: איחוד של אורי אריאל וישי – 6 מנדטים; ש”ס – 7

רשימה משותפת של הלאומי בראשות אורי אריאל ואלי ישי עשוייה לגרוע ששה מנדטים ממפלגות אחרות - בהם שניים מהליכוד, אחד מישראל ביתנו ואחד מש"ס • גם רשימה משותפת של כחלון עם לפיד תגרע מנדט משס
יוני גרין
כ"ז כסלו התשע"ה / 19.12.2014 12:25

סקר דעת קהל שהזמינה רשת ב’ מעלה, כי  כי רשימה משותפת של האיחוד הלאומי-תקומה בראשות אורי אריאל ו’העם איתנו’ של אלי ישי עשויה לגרוע ששה מנדטים ממפלגות אחרות – בהם שניים מהליכוד, אחד מישראל ביתנו ואחד מש”ס.

עוד עולה מהסקר, שבוצע על ידי מכון המחקר של רפי סמית, כי רשימה משותפת של ‘כולנו’ בראשות השר לשעבר משה כחלון עם יו”ר יש עתיד יאיר לפיד – שיוצב במקום השני, תגרע כששה מנדטים מן הליכוד, מן העבודה, מהבית היהודי, מש”ס וממרצ.

עוד מתברר בסדר, כי כמעט רבע מן הנשאלים עדיין לא החליטו בעבור מי יצביעו.

וזו מפת המפלגות העולה מהסקר במידה וישי ואריאל ירוצו יחד: הליכוד – 23. הרצוג ולבני – 23. בנט – 13. כחלון – 9. ליברמן – 8. יש עתיד – 8. ש”ס – 7. יהדות התורה -7. מרצ -6. אריאל ואלי ישי – 6.

בישיבת חברי הכנסת של האיחוד הלאומי-תקומה  אתמול עם רבני המפלגה, הוחלט להעביר את ההכרעה בנוגע לריצה המשותפת בבחירות הקרובות, למרכז המפלגה.

ההחלטה התקבלה לאחר שלושה מתוך ארבעת רבני המפלגה – הרב איסר קלונסקי, הרב חיים שטיינר והרב גדעון פרל – התנגדו להתפצלות מהבית היהודי ותמכו בהמשך השותפות עם הבית היהודי. אלא שבשל עמדתו של הגאון רבי דב ליאור כי יש להתפצל ולחבור לאלי ישי, סירבו השלושה לחלוק עליו והעבירו את ההחלטה למרכז תקומה. כך דווח ב ערוץ 7.

לאור כך, 110 חברי המרכז יתכנסו במוצאי שבת כדי להכריע.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גדולי ישראל
    21/12/2014 12:19
    מוסר
  1. נשיא מועצת החכמים הרהג שלום כהן הרהג שמעון בעדני הרהג משה מאיה הרהג דוד יוסף הם הצדיקים ובעלי היחוס לאורם נלך אמן