יש עתיד: “נתניהו מעדיף דיל עם החרדים. הכל תרגיל”

'יש עתיד' הגיבה לאחר הפגישה: "נתניהו מוביל את ישראל לבחירות מיותרות. מעדיף לגרור את המשק כולו לבחירות מיותרות שישתקו את הכלכלה" •
שרי רוט
י' כסלו התשע"ה / 02.12.2014 00:16

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד נועדו הערב (שני) בניסיון לפתור את המשבר בקואליציה, אולם הפגישה, שנערכה לאחר נתק של חודש בין השניים, הסתיימה בחילוקי דעות עמוקים.

גורמים ביש עתיד אמרו לאחר הפגישה: “הכול היה תרגיל, ההודעה של ראש הממשלה הייתה מוכנה מראש. התנאים שהציב היו תנאים שהבהרנו מראש שלא נוכל להסכים להם”.

ממפלגת ‘יש עתיד’ נמסר לאחר הפגישה: “נתניהו מוביל את ישראל לבחירות מיותרות. ראש הממשלה בחר, גם הערב, לנהוג בחוסר אחריות לאומי ולשים את הצרכים של הציבור הישראלי בסוף סדר העדיפויות שלו. נתניהו מעדיף דיל שרקם עם החרדים על הקדמת הבחירות  על פני האינטרסים של כלל אזרחי ישראל”.

”ראש הממשלה מעדיף לגרור את המשק כולו לבחירות מיותרות שישתקו את הכלכלה, שיכבידו על המשק, שיעצרו את כל הרפורמות שתוכננו להיטיב עם אזרחי ישראל וימנעו מהזוגות הצעירים בישראל הזדמנות לקנות דירה משלהם עם מימוש חוק מע”מ אפס”.

עוד אומרים ב’יש עתיד’, כי לפיד ”נחוש להמשיך ולהילחם למען אזרחי מדינת ישראל ועל זכותו של הציבור הישראלי לקבל תקציב חברתי עם מילארדים למשרדים החברתיים וללא העלאת מיסים, ולקדם תוכנית דיור רחבה לזוגות הצעירים בישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות