הרצוג: “בחירות בעוד שנה. ביבי במרדף אחרי נפתלי אבו עלי”

יו"ר האופוזיציה תקף את נתניהו: "הוא האחראי על השב"כ ועל צה"ל, הוא לא זיהה את התבערה המסוכנת בין הארגונים" • על הטרור: "הפתרון הוא ירושלים מאוחדת, שבה יהיו שתי בירות - ישראלית ופלסטינית בשכונות הערביות"
נחמן וייס
כ"ב חשון התשע"ה / 15.11.2014 18:45

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק בוז’י הרצוג, השתתף השבת באירוע ‘שבתרבות’ בבאר שבע, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשלל נושאים.

להערכתו, בעוד שנה מהיום יתקיימו בחירות, בהן הוא ינצח ואף יצליח להרכיב ממשלה. “כל המפלגות ממרצ ועד ישראל ביתנו יכולות להיות שותפות לקואליציה שתורכב על ידי, ובלבד שיסכימו על קווי היסוד”.

הרצוג הוסיף: “באופן מעשי, הכנסת הזאת יכולה להפיל את הממשלה. יש לכך התכנות”.

הוא התייחס למהומות ואירועי הטרור בירושלים וברחבי הארץ – ואמר: “אין הנהגה לאומית אחראית. קריאתו של ראש הממשלה לערביי ישראל הייתה חמורה מאוד. מי ששופך דלק על המדורה שלא יתפלא על גובה הלהבות. ראש הממשלה עסוק במרדף מנדטים אחרי נפתלי אבו עלי”.

לדבריו, “הפתרון הוא ירושלים מאוחדת, שבה יהיו שתי בירות, ישראלית ופלסטינית בשכונות הערביות”.

בהתייחסו למתיחות בין צה”ל לשב”כ שהתפוצצה השבוע, אמר הרצוג: “ראש הממשלה הוא האחראי על השב”כ ועל צה”ל, הוא לא זיהה את התבערה המסוכנת בין הארגונים, נתן לאש לבעור ונזכר מאוחר מדי לעשות קולות של כבאי. ביטחון המדינה נפגע ונתניהו ניסה להתחמק מאחריות. הוא פעל לאט מדי ומאוחר מדי”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות