בכיר במשטרה: חקרנו מחבלים שסחרו בחלקים, הם כרתו איברים

ראש מפלג ביטחוני ביאחב"ל, סגן ניצב ירון בנימין, ממספר לראשונה על חקירות מחבלי הנוח'בה: "חקרנו מחבלים שטופי שנאה, הם כרתו איברים, לקחו אותם איתם לעזה ותכננו לסחור איתם במשא ומתן העתידי" • "הרגעים הללו ילוו את החוקרים לאורך שנים"
חיים טוויל
כ"ה אדר ב' התשפ"ד / 04.04.2024 17:43

ראש מפלג ביטחוני ביאחב”ל של יחידת להב 433, סגן ניצב ירון בנימין, מספר לראשונה על החקירות של מחבלי הנוח’בה שביצעו פשעים אכזריים בעוטף עזה ב-7 באוקטובר – שכללו רצח, טבח, אונס, התעללות בגופות, חטיפת חיילים ואזרחים והצתת בתים על יושביהם.

“חקרנו מחבלים שסחרו בחלקים של גופות נרצחים מה-7 באוקטובר. הם כרתו איברים, לקחו אותם איתם לעזה ותכננו לסחור איתם במשא ומתן העתידי להחזרת השבויים. חקרנו מחבלים שטופי שנאה שלקחו סכין ורצחו מכל הבא ליד”, משחזר בנימין.

“אני אומר לאלה המכחישים את פשעי מחבלי הנוחב׳ה, כי אחרי שישה חודשים של חקירה אין ספק בכלל לכמות הפשעים האיומה שביצעו המחבלים ב-7 באוקטובר. היום אנחנו מבינים את זה דרך עדותם של המחבלים שביצעו בעצמם את הטבח הנורא”.

לדבריו, “כשאתה יושב מול מחבל, מטרת העל שלך היא להוציא ממנו את כל האמת ואת כל מה שהוא יודע. לא רק לדעת את הפשעים שהוא ביצע בעצמו, אלא גם מי המחבלים השותפים שלו, מי תכנן, מי ביצע ומי עדיין לא נלכד ואיזה משימות המחבלים קיבלו לפני שיצאו מעזה.

“בחדר החקירות מאוד קשה לנתק את הרגש אבל זה בדיוק ההבדל בין חוקר טוב לחוקר מצוין. כל חקירה כזו תלווה אותנו החוקרים במשך שנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות