בזכות עירנות תושבים: בת 3 חולצה מרכב נעול באלעד במצב קל

כוחות הצלה הוזעקו בצהרים לרחוב רשב"י בעיר אלעד, לאחר שילדה כבת 3 אותרה כשהיא נעולה ברכב • הילדה חולצה ופונתה במצב קל לבית החולים
יוני גרין
ד' תשרי התשע"ה / 28.09.2014 15:16

עוברי אורח ברחוב רשב”י באלעד הבחינו בשעות הצהרים בילדה בת 3 היושבת לבדה ברכב נעול, לאחר שככל הנראה נשכחה – ומיהרו להזעיק את כוחות ההצלה.

חובש מתנדב איחוד הצלה הצליח לחלצה מהרכב.

חובשים מתנדבים של ‘איחוד הצלה’ מסניף אלעד העניקו לה טיפול רפואי כשמצבה קל, ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים.

לפני כשלושה שבועות הותיר תושב אלעד את בנו הפעוט בן השנה וחצי נעול ברכבו שחנה ברחוב רבי יוחנן בן זכאי – ופנה לעיסוקיו, ככל הנראה להתפלל בבית כנסת.

שוטרי תחנת ראש העין, רס”מ יוגב בעדני ורסמ”מ אלירן כהן, הוזעקו למקום, לאחר שאזרח עובר-אורח שחלף במקום הבחין בפעוט נעול ברכב – ללא השגחה. השוטרים ניפצו את שמשת הרכב, וחילצו את התינוק, אשר היה קשור בסל-קל, אדום ומזיע – ולפי הודעת המשטרה, נשקפה לו סכנת חיים.

התינוק לא נזקק לטיפול רפואי. לאחר שלא אותרו הוריו, למרות שבמערכת הכריזה של העיר הודיעו כי המשטרה מחפשת אחר הורים שהותירו את בנם ברכב, נלקח התינוק אל תחנת המשטרה.

כעבור זמן מה הגיע האיש, תושב העיר אלעד, אל התחנה, והוא זומן, יחד עם אישתו, לחקירה.

זמן קצר לאחר מכן, חולצו בנהריה שני פעוטות מרכב נעול. כבאים שהוזעקו למקום ניפצו את שמשות המכונית והוציאו מתוכה את הילדים, שחשו בטוב. מבדיקה ראשונית עלה כי הרכב ננעל כשהפעוטות בתוכו בשל תקלה.

באותו יום נמצא פעוט בן שנתיים על ידי עוברי אורח במצב אנוש בתוך רכב ברחוב לוחמי הגטאות ביהוד, לאחר שנשכח בתוכו על ידי אמו במשך יותר מ-40 דקות.

צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, והוא פונה – תוך כדי המשך פעולות החייאה – לבית החולים תל השומר כשמצבו אנוש – שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לכל הא/נשים שמשאירים ילדים ברכב: יש לכם עץ ילדים?
    28/09/2014 20:32
    א אידישע מאמע
  1. אני בת בכורה למשפחה בת 8 ילדים, אם ל-3, דודה ל-18 אחיינים כ”י, בת דודה ל… אינספור. כולם אצלנו במשפחה אותו הדבר: כשעולים לרכב, בין אם זה רכב שלנו, טנדר מוזמן או אוטובוס או מונית, סופרים את הילדים! בודקים שכולם נמצאים! איך מישהו בעולם יכול לשכוח ילד בדרך לתפילה, למשל? או באמצע קניות, וכדומה?
    לא מבינה, לא רוצה להבין. מלבד כמה מקרים שאני יודעת שקרו שהיו מעל לטבע כמעט, ברוב המוחלט של המקרים יש רשלנות של ההורים, וזה פשע.