חשד: עובדת השאירה אקונומיקה בבקבוקים במעון, פעוטות הורעלו

תושבת הוד השרון ככל הנראה לא שטפה את הבקבוקים כראוי, וחומר הניקוי נותר בפנים • שני תינוקות פונו לבית החולים • מביה"ח מאיר בכפר סבא נמסר: "מצבם טוב והם יישארו להשגחה במשך הלילה"
חיים טוויל
ה' כסלו התשפ"ג / 29.11.2022 13:21

המשטרה עיכבה היום (שלישי) לחקירה תושבת הוד השרון בת 28, בחשד שניקתה בקבוקי תינוקות בחומר ניקוי, לא שטפה אותם כראוי לאחר מכן, ובשל כך שני פעוטות בגילאי שנתיים וחצי במעון שבו עבדה פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא, עקב שתית רסיסי החומר שנותרו בבקבוקים.

על פי חקירת המקרה, חומר הניקוי שהושאר בבקבוקי התינוקות היה אקונומיקה.

בעקבות התלונה שהתקבלה, חקירה מהירה שניהלו חוקרי תחנת כפר סבא  העלתה חשד לגבי אחת העובדות במקום – והיא עוכבה כאמור לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא.

מהמרכז הרפואי ‘מאיר’ נמסר:  שני פעוטות כבני שנתיים וחצי הגיעו למחלקה לרפואה דחופה ילדים במרכז הרפואי מאיר, עם חשד לשתיית משקה שהיה מהול באקונומיקה.

ד”ר דניה טקגי, רופאה בכירה במלר”ד הילדים מעדכנת: “הפעוטות הגיעו לכאן לסדרה של בדיקות. לאור מצבם הטוב לא היה צורך לאשפזם אך בשל הסכנה של שתיית חומר ניקוי הוחלט להשאירם להשגחה”.

תגובת עיריית הוד השרון: “במהלך שגרת יום פעילות של מעון הגפן בהוד השרון, מעון יום שיקומי, המופעל מטעם משרד הרווחה על ידי עמותה, שני פעוטות חשו לא בטוב ופונו למיון, ככל הנראה בשל חשיפה לחומר לשטיפת כלים.

“מצבם של הפעוטות קל והם נמצאים עם הוריהם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. אגף הרווחה של עיריית הוד השרון מלווה את המשפחות. נעדכן בהמשך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות