טרגדיה:  יואל דוד ז”ל, ילד חסיד חב”ד בן 10, נהרג מפגיעת משאית

 יואל דוד לנאו ז"ל, ילד בן 10 ממשפחה של שליחי חב"ד בקייב שחזרה לישראל, נהרג בצהרים בדרכו מהת"ת לביתו, לאחר שנפגע ממערבל בטון בשדרות שרי ישראל • המשטרה חוקרת • אביו, הרב דניאל לנאו, נסע לקפריסין כדי להשתתף בהכנסת ספר תורה של בית חב"ד - וישוב הערב
חיים טוויל
א' חשון התשפ"ג / 26.10.2022 15:05

יואל דוד לנאו ז”ל, ילד בן 10 ממשפחה של שליחי חב”ד, נהרג בצהרים (רביעי), סמוך לשעה 14:45,  לאחר שנפגע ממערבל בטון בשדרות שרי ישראל בירושלים, בעת שהיה בדרכו לביתו בשכונת גילה מתלמוד תורה ‘תורת אמת’.

חמותך אירחה אתכם 4 סעודות בחג. האם תזמינו אותה לשבת?

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

חובשים ופראמדיקים של כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה קבעו את מותו.

המשפחה, המשמשת כשלוחי חב”ד בקייב שבאוקראינה, חזרה לישראל בעקבות המלחמה עם רוסיה.

יואל דוד ז”ל  צעד יחד עם אחותו הגדולה. כאשר חצה את הכביש במעבר חציה, הוא נפגע ממערבל הבטון. האחות לא נפגעה.

אביו של הילד, הרב דניאל לנאו שוהה בקפריסין, לשם נסע כדי להשתתף בהכנסת ספר תורה של בית חב”ד. הוא קיבל את הבשורה הקשה ויעלה הערב על טיסה לישראל.

הלוויתו תתקיים היום בשעה 22:30 בבית הלוויות ׳שמגר׳ ומשם לחלקת חב״ד בהר המנוחות, שם ייטמן.

יקיר שחר, חובש איחוד הצלה: “למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה, עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הוענק בזירה סיוע על ידי יחידת חוסן של איחוד הצלה לשתי נפגעות חרדה שנתקלו בזירה הקשה”.

חובשת בכירה במד”א, רבקה אור: “כשהגענו למקום ראינו את הילד כשהוא לכוד מתחת למשאית סובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו”.

מתנדבי זק״א שטיפלו בזירה דיווחו: ״מדובר בילד כבן 10 שככל הנראה חצה את הכביש במעבר חציה ונדרס על ידי משאית מערבל בטון.  כשהגענו למקום ראינו מראות קשים מאוד. הילד שכב מתחת למשאית מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, פראמדיק מד״א במקום נאלץ לאשר את מותו. מתנדבי זק״א צוות מחוז ירושלים טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה לפני זמן קצר ברחוב תורה מציון בירושלים, במעורבות ילד הולך רגל ונהג משאית.

כתוצאה מהתאונה, מותו של הולך הרגל נקבע במקום על ידי גורמי רפואה.

כוחות משטרה ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל נמצאים בזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה”.

תמונות: זק”א ואיחוד הצלה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דייייי!!!!!!!!
    26/10/2022 16:48
    איש