“אתה לא תקרא לי זועבי! חוצפן!”: צלצלתי לד”ר שסולק מהכנסת

"אם כל הערביות בעינייך זה זועבי אתה בנאדם גזען! למה אתה קורא לי זועבי?! צא החוצה!" • תסתכלו רגע איזה יחס מקבל ד"ר יונה שרקי, היועץ המשפטי למרכז למדיניות הגירה, מחברת הכנסת אבתיסאם מראענה
סיון רהב מאיר
כ"ג אייר התשפ"ב / 24.05.2022 17:49

אני יודעת שבכל פעם יוצא מהכנסת סרטון בוטה חדש, ואנחנו כבר לא מתרגשים, אבל משהו בווידאו הזה לא מניח לי.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

תסתכלו רגע איזה יחס מקבל ד”ר יונה שרקי, היועץ המשפטי למרכז למדיניות הגירה, מחברת הכנסת אבתיסאם מראענה. הוא מסולק מהוועדה בבושת פנים ובטענות שהוא גזען, רק כי התבלבל בשם המשפחה של מראענה.

צלצלתי לד”ר שרקי, וכך הוא מספר: “כל השבוע שומעים בחדשות רק על ח”כ זועבי ממרצ, אז התבלבלתי בשם המשפחה, זה הכול. למה זו גזענות? מה עשיתי? וגם התנצלתי מייד, לגמרי. היא הוציאה אותי מהישיבה בצעקות, אז ישבתי במסדרון צדדי וכשהסתיים הדיון היא עברה שם ושוב התחילה לצעוק עליי.

“כמה דקות אחר כך היינו אמורים להיכנס לוועדת עובדים זרים, אבל היא נתנה הוראה לא לתת לי להיכנס, ואז ניגש אליי מישהו ממשמר הכנסת וביקש שאעזוב את המשכן, כי אני כבר לא מוזמן לשום ועדה ודיון. יצאתי.

“תשמעי, נגיד שטעיתי בשם המשפחה שלה, למה זו גזענות? מה הטון הזה? ולמה חבר הכנסת מוסי רז ממהר להסכים איתה? ואם זו לא הייתה אישה ערבייה צועקת ככה על גבר דתי, אלא להיפך – מה היה קורה פה?”.

• מתוך הפייסבוק של סיון רהב מאיר
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שפחה כי תמלוך. בושה למדינה שנותנת לשפלה בזויה כזו מקום מכובד כזה
    25/05/2022 05:48
    מרדכי היהודי
  1. אני מתבייש אני ממש פגוע ומושפל עם ישראל בגלל ממשלת בנט הזבל הזה נמצא בקרשים בשיא השפלות