החוק כנגד משחיתי המודעות אושר ב’חוקה’ • מקלב: יאפשר פרובוקציה

בתגובה לאישור חוק ההשחתה על רקע מגדרי בוועדת החוקה - תקף ח"כ אורי מקלב את ישראל ביתנו: "אתם מכילים את הציבור הערבי ולא מסוגלים להכיל את הציבור החרדי, אתם רודפים את הציבור החרדי בתוך ביתו"
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התשפ"ב / 24.05.2022 16:38

ועדת החוקה של הכנסת אישרה היום (שלישי) את החוק המבקש להחמיר את הענישה על השחתת מודעות על רקע מגדרי. מי שעכומדת מאחורי החוק היא  ח”כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

ח”כ אורי מקלב תקף: “החוק הזה נועד לחזק סטיגמות שליליות כנגד ציבור ענק, חוק המכפיש ציבור שלם לצרכים אלקטוראליים. יו”ר ישראל ביתנו קרא ערב הבחירות ‘לקחת את כל החרדים במריצה למזבלה’. עד היום האמירה הזו עושה לי צמרמורת.

“מפלגה צבועה, שחרטה על דגלה את האיבה לציבור הערבי בישראל – והיום הם יושבים יחד. הם מכילים את הציבור הערבי ולא מסוגלים להכיל את הציבור החרדי. כל דבר של מסורת או דת הוא לצנינים בעיניהם.

“רק אתמול, לאחר שליברמן הותקף על מאות המיליונים שעוברים לערבים, ראינו כיצד הוא מסיט את השיח הציבורי ומבקש להביא קיצוץ ענק על המוסדות החרדיים”.

לדברי מקלב, “הצעת החוק מאפשרת פרובוקציות בריכוזים החרדים. החוק הזה לא היה צריך לבוא לעולם. בעינינו, זה לגיטימי לבקש קוד לבוש כזה או אחר במקומות מסוימים. נראה אתכם עושים את הדברים האלה בערים הערביות.

“לצערנו, רודפים את הציבור החרדי בתוך ביתו. אנחנו לא הגענו לתל אביב ודרשנו לקיים את ההלכה, אבל אתם מגיעים לבית שלי ומכתיבים לי כיצד לנהוג. אין חוק אחד שניסנו להביא במשך כל השנים שמקדם הדרת נשים. כינוס בעפולה מפריע לאנשים כי זה בהפרדה. אתם לא יודעים לכבד אורח חיים שונה מכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות