מלחמה? האיש שמחזיק את היד באוויר כבר 45 שנים למען השלום

לפני 45 שנים החליט גבר הודי להרים את ידו באוויר - למען השלום העולמי, ומאז לא הוריד אותה ולו פעם אחת • על פי חלק מהטענות, האיש אינו מסוגל לעשות זאת יותר - פיזית • אז האם הוא יביא את השלום המיוחל במזרח אירופה?
קובי פינדרוס
כ"ט אדר א' התשפ"ב / 01.03.2022 22:47

עמר בהארטי הינו גבר נשוי עם שלושה ילדים שעבר בבנק מקומי קטן בהודו. חייו של עמר התנהלו כשגרה, עד שבשנת 1973, החליט האיש לוותר על חייו למען השלום העולמי ושלש שנים לאחר מכן, הרים – באוויר – את ידו הימנית, ומאז לא הוריד אותה.

לא הוריד פיזית. בדיוק כפי שזה נשמע.

על פי הסיפור שהובא ב’מעריב’, בהארטי הנחוש בילה את השנתיים הראשונות למסע כשהוא סובל מכאבים עזים, אך בשלב מסוים הכאב נרגע ובסופו של דבר הוא איבד כל תחושה בזרוע. יש הטוענים כי בגלל שמחזור הדם בידו הימנית הופסק לגמרי הוא לעולם לא יוכל להוריד אותה, בעוד אחרים טוענים שהוא לא עושה זאת מבחינה אידיאולוגית.

“אם תנסו להוריד את היד של בהארטי תגרמו לו כאב אמיתי, לא פיזי אלא רוחני, שכן הוא מאמין שההצדעה הנצחית שלו אכן מקדמת את השלום העולמי”, הסביר אחד ממכריו. אחר התייחס לנושא והסביר כי גם מבחינה פיזית קיימת בעיה להוריד את היד, שכן הסחוס במרפק שלו התייבש ולכן כל תנועה יכולה לשבור לו את המפרק.

בראיון שנערך בעבר לאתר החדשות History of Yesterday, בהארטי אמר: “אני לא מבקש הרבה. למה שנלחם בנינו לבין עצמנו? למה יש כל כך הרבה שנאה ואיבה בינינו? אני רק רוצים שכל ההודים וכל העולם יחיו בשלום זה עם זה”.

אז האם היד המורמת של בהארטי תעצור את פוטין ותשיב את השלום למזרח אירופה?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פיגור!!
    02/03/2022 19:43
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שימו לב לא אמרתי שהוא מפגר כי כוונתו רצויה. אלא פיגור כי מעשיו אינם רצויים…. ברוך השם שהבדילנו מן התועים….