תכנית סאטירה חדשה ב’כאן’ הציגה את עמית סגל כ”בן של טרוריסט”

מערכון בתכנית סאטירה של תאגיד 'כאן' הציג את עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 -  כ"בן של טרוריסט", וכמי שמקריא דפי מסרים בעד נתניהו • עקיבא נוביק: ''גועל נפש מזוקק. תת רמה. מילא אם זה היה מצחיק. ניחא. אבל נחנקנו כבר מההומור הנמוך והמעפן הזה"
אבי כץ
י"ז סיון התשפ"א / 28.05.2021 01:07

השמאל מאבד עשתונות? ‘ערוץ אפס’ – תוכנית סאטירה חדשה של תאגיד ‘כאן’, שידרה הערב (חמישי) מערכון בו הוצג עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 –  כ”בן של טרוריסט”.

תחמיץ? בתרומה פשוטה אתה נכנס להגרלה חלומית על דופלקס 140 מ”ר

במערכון, השחקן שמחקה את סגל מזהיר מ”הפיכה שלטונית”, תוקע בשופר ומחזיק דף שעליו כתוב “לא דף מסרים”, ובכך ניסה להדהד את הטענות של גורמים מהשמאל המתוסכלים מהצלחתו של סגל, כביכול הוא משרת את נתניהו בהופעותיו בטלוויזיה.

גולשים רבים לא אהבו את תוכנית הסאטירה החדשה.

אלקי ברגשטיין מנהלת ‏‏תוכן ודיגיטל ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ ב’דיירקט פולס’ צייצה: “מתוקים. עמית סגל בציוץ אחד שלו מביא יותר חשיפה מתכנית שלמה שלכם”.

גולש נוסף צייץ: “פחות מיממה אחרי שאילן שילוח קרא לעמית סגל ‘שופרון’ מופיעה בערוץ 11 דמות של פרשן פוליטי עם כיפה סרוגה המכונה ‘בן של טרוריסט’ ובידו… שופרון. מקריות אה? פשוט לא ייאמן שהמסים שלנו ממנים את הערוץ הזה”.

“ערוץ שמשודר על חשבוננו מכריזים מלחמה על קולגה שלא באג׳נדה שלהם. לאילן שילוח יש קשרים גם בערוץ הזה שהם ירדו כל כך נמוך?”

וצייצן אחר העיר: “כפי הידוע לי, גם להם יש בתאגיד עיתונאי שהוא ‘בן של טרוריסט’“. 

מדובר בעיתונאי עקיבא נוביק מתאגיד השידור ‘כאן’ – שהגיב בחריפות למערכון: ”גועל נפש מזוקק. תת רמה. מילא אם זה היה מצחיק. ניחא. אבל נחנקנו כבר מההומור הנמוך והמעפן הזה. מגיע לנו יותר”.

 

נזכיר כי אביו של עמית סגל, העיתונאי חגי סגל, פעל במתחרת היהודית בצעירותו והשתתף במלכוד מכוניתו של ראש עיריית רמאללה ובמלכוד דלת המוסך של ראש עיריית אל-בירה.

גם אביו של עקיבא נוביק היה חבר במחתרת היהודית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות