ליבסקינד: אחת מגניבות הבחירות הגדולות • ריקלין: הוא איש מסוכן

עמנואל שילה, עורך 'בשבע': "הכי לא מבין סרוגים שמרגישים גאווה ממינוי הצפוי של ראש ממשלה עם כיפה. ככה חלמנו להגיע להנהגה? עם 7 מנדטים, בתרגילים נכלוליים"
חרדים 10
כ' סיון התשפ"א / 31.05.2021 01:19

איש התקשורת קלמן ליבסקינד מתח היום (ראשון) ביקורת על החלטת ימינה להקים ממשלת שמאל עם הערבים –  בניגוד לשורת הבטחות במהלך מערכת הבחירות.

ליבסקינד כתב בחשבון הטוויטר שלו: ”נפתלי בנט ואיילת שקד נשבעו לפני הבחירות שוב ושוב שלא יכתירו את לפיד לראש ממשלה, שלא יישבו עם מרצ, ושלא ייתמכו על ידי רע”מ. אם מצביעיהם היו יודעים שיעשו את ההיפך, האם היו נותנים להם את אותם 7 מנדטים? אם התשובה שלילית, וברור שהיא כזו, הרי שמדובר באחת מגניבות הבחירות הגדולות שהיו פה”.

מגיש ערוץ 20 שמעון ריקלין תקף בטוויטר: ”בנט הוא תקלה גדולה. אבל כל תקלה היא גם הזדמנות. לראות מי איתנו ומי נגדנו. ועכשיו ברור לכולם מי הוא בנט ומי הם רעיו. ואנחנו הרוב חברים, והם רק משחקים במספרים, באמצעות שקר ורמייה – וקואליציה בלתי אפשרית. לכן חשוב להמשיך להיאבק על הדרך שלנו בעוצמה ואני משוכנע שננצח בסופו של דבר”.

מוקדם יותר צייץ ריקלין: ”בנט הוא איש מסוכן שלא מעניין אותו כלום חוץ מעצמו. חובה עלינו בכל האמצעים החוקיים והדמוקרטים שעומדים לרשותנו לשלוח את הנוכל הזה למקומו – לפח הזבל של ההיסטוריה”.

עמנואל שילה, עורך העיתון ‘בשבע’, כתב: “הכי לא מבין סרוגים שמרגישים גאווה ממינוי הצפוי של ראש ממשלה עם כיפה. ככה חלמנו להגיע להנהגה? עם 7 מנדטים, בתרגילים נכלוליים, ללא אמון ציבורי, בקואליציית שנאה שמה שמאחד אותה זו פסילה אישית של מי שקיבל הכי הרבה קולות בפער עצום? אני דווקא מוצא מעט נחמה בכך שהכיפה של בנט בקושי נראית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צודק
    31/05/2021 09:22
    ששון
  1. הכיפה שלו כמו חצי שקל שיתרום את זה לחמאס