פרצופי הילדים שנהרגו עזה בשער ‘הארץ’. ולאיזה ילד לא היה מקום?

תמונות הילדים שנהרגו ברצועת עזה במהלך מבצע 'שומר החומות' מככבות על שער העיתון המזוהה עם השמאל הקיצוני • ח"כ שיקלי: "בשער עיתון הארץ לא נמצא מקום לתמונתו של ילד יהודי אחד, עידו אביגל הי"ד שנרצח. איבדתם את זה לגמרי" • סמוטריץ': "ביטאון החמאס"
חרדים 10
ט"ז סיון התשפ"א / 27.05.2021 11:14

לחבק את האויב: ‘הארץ’, עיתון המזוהה השמאל הקיצוני, הופיע הבוקר (חמישי) עם עמוד שער חריג: תמונות הילדים שנהרגו ברצועת עזה במהלך מבצע ‘שומר החומות’.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? הלילה בחצות הכספת נפתחת

בכותרת הכתבה, שתורגמה מה’ניו יורק טיימס’, נכתב: “67 ילדים נהרגו בעזה. זה מחיר המלחמה – שמותיהם וסיפוריהם של הקורבנות הצעירים בלחימה ברצועה”.

ח”כ עמיחי שיקלי מימינה תקף: ”בשער עיתון הארץ לא נמצא מקום לתמונתו של ילד יהודי אחד, עידו אביגל הי”ד שנרצח מירי חמאס. כואב לי על ילדי עזה אבל החמאס הוא האחראי היחיד למותם. כך מר שוקן נראה אובדן מוחלט של צדקת הדרך, איבדתם את זה לגמרי”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ צייץ: ”אם משום מה עוד לא ביטלתם את המינוי לביטאון החמאס הזה, זו הזדמנות טובה”.

בשמאל ובמפלגות הערביות, כצפוי, בירכו.

ח”כ עיסאווי פריג’ ממרצ, המיועד לתפקיד שר בממשלת השמאל של לפיד –  הגיב: “פעם נוספת אנשי הארץ מוכיחים שעיתונות טובה לא מהדהדת פטריוטיות בגרוש ותופי מלחמה, אלא מנכיחה את קורבנותיה של המלחמה ומתארת את מחירה, בשני הצדדים. תודה”.

גם ח”כ איימן עודה מהרשימה המשותפת הודה לעיתון השמאל הקיצוני: ”מחיר המלחמה. תודה להארץ”.

ח”כ אחמד טיבי הגיב: ”לכל ילד יש שם וחיוך”.

גם ח”כ מוסי רז ממרצ היה מרוצה מאד: ”כבוד ענק ותודה ל’הארץ’ שמביא בעמודו הראשון את תמונות 67 הילדים שנהרגו בעזה וכותב ‘זה מחיר המלחמה'”.

בעקבות המתקפות – התנצל מו”ל העיתון עמוס שוקן בחשבון הטוויטר שלו: “הורדת 2 הילדים הישראלים שנהרגו במלחמה מן הכתבה של הניו יורק טיימס היא טעות קשה של עורך שנימק את זה שדיווחנו על המקרים שלהם בהרחבה ובזמן אמיתי.

“יחד עם זאת הוא פגע בצורה שהניו יורק טיימס הציג את מה שקרה במלחמה לילדים, משני הצדדים. אני מתנצל בפני הקוראים, ונתקן בדיגיטל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לשקד
    27/05/2021 13:09
    חנן
  1. תראי את תגובת החכים שאיתם תקימי ממשלה…