דרך חדשה: היועץ החרדי של עומר ינקלביץ עובר לאבי מעוז מ’נעם’

יהודה גליקמן, היועץ החרדי של שרת התפוצות עומר ינקלביץ' יחל לשמש כיועץ פרלמנטרי וחקיקה של נציג מפלגת 'נעם' • ינקלביץ': "אני מלאה בהכרת הטוב על העבודה המקצועית והמסורה שלך, על היצירתיות, ובעיקר על תחושת השליחות"
אבי כץ
כ"ד ניסן התשפ"א / 06.04.2021 11:54

יהודה גליקמן, היועץ החרדי של שרת התפוצות עומר ינקלביץ סיים את תפקידו עם השבעת הכנסת החדשה – ויחל לשמש כיועץ פרלמנטרי וחקיקה של נציג מפלגת ‘נעם’, אבי מעוז.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

שרת התפוצות עומר ינקלביץ נפרדה אמש (שני) מהיועץ יהודה גליקמן.

“אמש נפרדנו בלשכה מיועץ שהוא ממש כמו בן משפחה עבורנו”, אמר ינקלביץ’. “יהודה גליקמן, ששימש כיועץ שלי לענייני כנסת ממשלה, יהודה סיים אמש את תפקידו ויוצא לדרך חדשה.

“יהודה היקר, כפי שאמרתי לך אמש, במשפחה כמו במשפחה, גם אם יוצאים לצד השני של העולם, תמיד נשארים חלק ממנה. תודה לך על תקופה משמעותית ומלאה בעשייה מהותית.

“עמדת לצדי מהיום הראשון בכנסת, לפני כשנתיים, ועד היום. עברנו ביחד תקופות מאתגרות לצד תקופות מרגשות ומלאות בסיפוק ובחדוות עשיה. תרומתך המקצועית היוותה נדבך משמעותי לדרך ולתהליך החברתי שהובלנו בשנתיים האחרונות”.

ינקלביץ הוסיפה: “אני מלאה בהכרת הטוב על העבודה המקצועית והמסורה שלך, על היצירתיות, ובעיקר על תחושת השליחות שתמיד פעמה בך. זכינו לעשות ביחד דברים ערכיים וחשובים למען אוכלוסיות שקולם לא נשמע במשך שנים.

“אני מאחלת לך בהצלחה רבה בדרכך החדשה ושבעזרת השם תמשיך לסייע ולפעול למען כל פונה, כפי שעשית בלשכתי. ותודה לעדי היקרה שתמיד נמצאת לצידך ומהווה עוגן איתן עבורך ועבור הסובבים אותך. בהצלחה יהודה!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות