קומבינה? הסיעה החליטה על חרם, אבל גפני יופיע בוועידת חדשות 12

למרות הזעם העצום ברחוב החרדי על 'תחקיר הקומבינות' ב'אולפן שישי': ח"כ משה גפני מתכוון להשתתף בוועידת חדשות 12 • איש התקשורת שמעון ריקלין: "כמה דליים של טינוף ערוץ 12 צריך לשפוך על הציבור שאתה מייצג כדי שתודיע שאתה לא מגיע? עבד מתרפס"
אריה ריבקינד
כ' אדר התשפ"א / 04.03.2021 16:38

מה שווה הבטחה של יהדות התורה? יו”ר המפלגה, ח”כ משה גפני, מתכוון להשתתף בוועידת חדשות 12, זאת למרות הזעם בציבור החרדי על ‘תחקיר הקומבינות’ ששודר ב’אולפן שישי’.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

רק אתמול (רביעי) התכנסה סיעת יהדות התורה לישיבה מיוחדת בכנסת, בסופה הכריזה: “הסיעה תנתק קשר עם כתבים וגופי תקשורת המפרסמים ‘תחקירים’ שקריים ומוטים נגד הציבור החרדי” – וכבר גפני פועל הפוך.

איש הימין שמעון ריקלין צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “שלום לחבר הכנסת משה גפני. כמה דליים של טינוף ערוץ 12 צריך לשפוך על הציבור שאתה מייצג כדי שתודיע שאתה לא מגיע לוועידה שהוא מארגן? או שאתה לא באמת מייצג את החרדים והתרגלת להיות עבד מתרפס. אם לא תודיע שאתה מחרים את הועידה של ערוץ 12 אתה לא ראוי להיות שליח ציבור”.

איש התקשורת ינון מגל צייץ: “כמה עובדות 1. חדשות 12 הכפישו את החרדים בכתבה שיקרית ומגמתית 2. יהדות התורה הודיעה שתחרים מי שמשקר על החרדים 3. גפני עומד להשתתף בימים הקרובים בוועידה של חדשות 12 4. חרדים רבים אומרים לי שהם שוקלים הפעם להצביע לסמוטריץ”.

יעקב מורגנבסר, דוברו של גפני, צייץ בתגובה למגל וריקלין:  “החלטת סיעת ‘יהדות התורה’ הייתה להחרים את ה’כתבים’ שעשו את ה’תחקיר’ השיקרי והמסולף על נתב”ג. הא ותו לא! בברכה”.

אלא שגולשים לא מעטים הזכירו לו: “החלטת סיעת ׳יהדות התורה׳ הייתה גם להחרים ‘גופי תקשורת’ המפרסמים ‘תחקירים’ שקריים נגד הציבור החרדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות