סקר ‘דיירקט פולס’: סער מזיע? בנט עוקף בשני מנדטים, 62 לימין

לפי סקר מכון 'דיירקט פולס' נתניהו מוביל עם 29 מנדטים, יש עתיד שניה עם 18, וימינה נותנת לגדעון סער את כל הסיבות להתחיל להזיע: עוקפת אותו בשני מנדטים • אביגדור ליברמן מזנק ל-9 מנדטים, גנץ מתחזק, ומרצ לא עוברת את אחוז החסימה - כבר סקר שני ברציפות • כל הנתונים
אריה ריבקינד
כ' אדר התשפ"א / 04.03.2021 17:07

19 ימים לפני הבחירות: סקר שערך מכון ‘דיירקט פולס’ של שלמה פילבר – המכון שזיהה במדויק את המגמה בבחירות האחרונות, מעלה כי גוש הימין כולל מפלגת ימינה מגיע ל-62 מנדטים.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

לפי הסקר, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה.

זהו סקר שני ברציפות שמפלגת השמאל הקיצוני לא עוברת את אחוז החסימה, לאחר שגם בסקר חדשות 12 שפורסם ביום שלישי, עלה הנתון הדרמטי לפיו מרצ לא עוברת לראשונה את אחוז החסימה.

לפי סקר ‘דיירקט פולס’, הליכוד היא המפלגה הגדולה בישראל עם 29 מנדטים, יש עתיד של יאיר לפיד במקום השני עם 18 מנדטים, מפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט עוקפת לראשונה את מפלגתו של סער וזוכה בסקר ב-13 מנדטים.

מפלגת תקווה חדשה של גדעון סער מקבלת 11 מנדטים, רשימת ישראל ביתנו של ליברמן מזנקת עם 9 מנדטים, סיעת ש”ס והרשימה המשותפת מקבלות כל אחת 8 מנדטים.

מפלגת יהדות התורה מקבלת 7 מנדטים, מפלגת העבודה בהנהגת מרב מיכאלי מקבלת 6 מנדטים, סיעת כחול לבן של בני גנץ מתחזקת עם 6 מנדטים, ומפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ’ זוכה ב-5 מנדטים.

לא עוברים את אחוז החסימה: רע”מ של מנסור עבאס (2.9%), מרצ בראשות ניצן הורוביץ (2.1%) והמפלגה הכלכלית של ירון זליכה (1.9%).

המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD, בתאריך ה-3 במרץ 2021, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 778 משיבים בוגרים (18+) מכלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.2%+- בהסתברות של 95%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות