אולמרט נגד פולארד: “לא חייבים לו כלום, מעדיף שיישאר בניו יורק”

ראש הממשלה לשעבר: “הוא לא היה מתנדב ציוני שהקריב את חייו, הוא היה אמריקאי אוהב ישראל שעבד בשביל הרבה כסף. עליית פולארד לישראל רק תעצים את הנזק שהפרשה הזו גרמה למדינה"
אריה ריבקינד
ו' כסלו התשפ"א / 22.11.2020 21:14

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בוגר כלא מעשיהו, מתח הערב (ראשון) ביקורת על המרגל יהונתן פולארד ואמר כי הוא מעדיף שפולארד לא יעלה לישראל.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

בראיון ל’פסגת העסקים’ של ‘מעריב’ טען ראש הממשלה לשעבר: “העיסוק בפרשה הזו גורם נזק מתמשך קשה למדינת ישראל, ואני ממליץ להימנע מחגיגות קבלת פנים לפולארד אם יחליט להגיע לישראל”.

אולמרט שמח שיש לפולארד חופש תנועה בניו-יורק, אך אינו רוצה לראותו מגיע לישראל. “בואו לארץ יעצים את הנזק שהפרשה הזו גרמה לנו, ושההתנהלות שלנו בפרשה הזו גרמה לנו”.

לדבריו, לפרשת פולארד “יש פוטנציאל לגרום נזק אדיר גם כיום לישראל. טראמפ הולך, אבל גורמי הביטחון האמריקאים נשארים והם יבואו איתנו חשבון אם נמשיך לנצל את הפרשה הזו לצורכי פוליטיקה ישראלית”.

אולמרט תקף בדבריו את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הוא מאמין שיערוך קבלת פנים לפולארד, כפי שעשה בעת שחרור החייל החטוף גלעד שליט.

אולמרט הזכיר: “הוא היה מרגל שעבד תמורת הרבה כסף. הוא לא היה מתנדב ציוני שהקריב את חייו, הוא היה אמריקאי אוהב ישראל שעבד בשביל הרבה כסף”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לאולמרט לא חייבים כלום חוץ מלממן אותך במיסים שלנו. עדיף שתרד מהארץ. לך.
    22/11/2020 21:51
    משה
  1. לך. לך. לך. אולמרט מאוס.

  2. חוצפן
    23/11/2020 13:16
    פיני
  3. אני מעדיף שאולמרט שגנב כסף ןהכניס לכיסו יישאר בכלא במיוחד שבכה שהוא חולה ולכן מבקש להשתחרר מוקדם,.
    אודי חמודי, בזים לך מבחינתי כמו שרון הנזק שאתה עושה עולה עשרות מונים על טיפת הטוב שאולי עשית בעבר….