מתקרב? הקו האדום של אדלשטיין: ‘2,000 חולים ביום – יהיה סגר מלא’

שר הבריאות יולי אדלשטיין בשיחות סגורות כי אם יהיו 2,000 נדבקים ביום "הדבר עלול להוביל אותנו לסגר כללי" • מנכ"ל משרדו מודה: "אופציית הסגר כל הזמן על השולחן"
חרדים 10
י"ח תמוז התש"פ / 10.07.2020 12:42

בשיחה שקיים אתמול  (חמישי) מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ חזי לוי עם ‘ידיעות אחרונות’ ו-ynet, הוא הבהיר כי גם אחרי ההחלטה להכריז על מספר מוקדים כעל אזורים מוגבלים ולהחמיר משמעותית את ההגבלות – “אופציית הסגר כל הזמן על השולחן”.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

לפי הדיווח,  שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר בשיחות סגורות: “אם נגיע ל-2,000 חולים ביום, מדובר בנורות אדומות בוהקות מאוד. אנחנו מנסים לא להגיע לשם, אך הדבר עלול להוביל אותנו לסגר כללי”.

יצוין, כי ביממה האחרונה נרשם שיא יומי חדש, מאז פרוץ המגיפה: 1,464 נדבקים בנגיף.

פרופ’ לוי הבהיר כי משרדו עושה את כל המאמצים על מנת להימנע מסגר מלא, שתוצאותיו עלולות להיות בלתי הפיכות עבור המשק והכלכלה, אך אם הם יעלו בתוהו – זו אופציה ריאלית.

“אנחנו מנסים להתמודד עם הדברים בדרכים קלות יותר מבחינת האזרחים, ולעשות סגרים רק במקומות שיש בהם תחלואה גבוהה”, אמר פרופ’ לוי.

הוא טען עוד כי כל זמן שאין חיסון זמין לקורונה, מרב המאמצים מתמקדים במניעת התקהלויות ויצירת ריחוק חברתי באמצעות אכיפה. “אני מקווה מאוד שלא נגיע לסגר כללי, ושנצליח להוריד את התחלואה”, הוסיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות