“בפעם הבאה לא יקרה”: מירי רגב השתתפה בטקס בניגוד להנחיות

שרת התחבורה היתה אורחת הכבוד בטקס פתיחת מחלף אשקלון-צפון: "אנשים נוסעים אחד על השני ולא שומרים על ריחוק. אני רוצה לאפשר תחבורה ציבורית כי אני יודעת שלאנשים אין איך להגיע לעבודה. אבל גם הציבור צריך להבין שאי אפשר להגיע לתחנת אוטובוס בלי מסכה"
חרדים 10
ט"ו תמוז התש"פ / 07.07.2020 14:41

שרת התחבורה מירי רגב השתתפה היום (שלישי) בטקס השקת מחלף אשקלון-צפון החדש, שהתקיים בהשתתפות ראש העיר תומר גלאם ומנכ״ל חברת נתיבי ישראל ניסים פרץ.

רגב הודתה שהטקס מתקיים בניגוד להנחיות משרד הבריאות ומגבלות ההתקהלות שאישרה הממשלה – מאחר שהשתתפו בו יותר מ-20 איש.

“אנחנו נמצאים לא בדיוק במגבלות שמשרד הבריאות הנחה. אנחנו צריכים להיות מצומצמים יותר. נכון שאנחנו בשטח פתוח, אבל צריכים להיות פחות אנשים. בפעם הבאה אני אוודא שהדברים האלה קורים”.

היא הוסיפה: “אנחנו לא רוצים להגיע למצב של סגר. תאמינו לי, זה לא נעים, לא נעים לעולם התרבות, לעולם המסעדות, הברים, האולמות, זה לא קל וזה לא נעים. אבל מצד שני אנחנו חייבים קודם כול לשמור על הבריאות”.

רגב התייחסה להגבלת הנסיעה באוטובוסים ואמרה כי היא מקשה על הנוסעים יותר מאשר המגבלות על הנסיעה ברכבת: “אנשים נוסעים אחד על השני ולא שומרים על ריחוק. אני רוצה לאפשר תחבורה ציבורית כי אני יודעת שלאנשים אין איך להגיע לעבודה. אבל גם הציבור צריך להבין שאי אפשר להגיע לתחנת אוטובוס בלי מסכה ובלי לשמור על מרחק”.

היא הבהירה: “המזגנים ימשיכו לעבוד באוטובוסים, אין דרך אחרת. אני מאמינה שעד סוף היום נוכל להביא את המתווה לידיעת הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות