גפני, זה גם ‘בזיון וקצף’? רובינשטיין קיבל את עומר ינקלביץ’ בכבוד גדול

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' סיירה בבני ברק, והתקבלה בכבוד רב על ידי ראש עיריית בני ברק וסגנו מ'דגל' • לפני שנה, כאשר ביקרה בסמינר בית יעקב שצ’רנסקי - כתב גפני להנהלה: "נדהמתי לשמוע שביקרה והתקבלה בכבוד רב - וכדי בזיון וקצף” • והפעם? דממה
אריה ריבקינד
ט"ו תמוז התש"פ / 07.07.2020 17:58

לידיעת תלמידות ‘בית יעקב’: שרת התפוצות עומר ינקלביץ’ סיירה היום (שלישי) בבני ברק, והתקבלה בכבוד רב על ידי ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וסגנו מ’דגל’ מנחם שפירא.

ינקלביץ’ ביקרה בחמ”ל הקורונה ובמתחם הבדיקות הסרולוגיות, סיירה בחנויות ובעסקים ושוחחה עם התושבים.

השרה וראש העיר סיכמו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין עיריית בני ברק לבין משרד התפוצות, כאשר לראשונה, הציבור החרדי ישולב בפרויקטים של משרד התפוצות לחיזוק הזהות היהודית וחיזוק הקשר בין יהדות התפוצות לתושבי ישראל.

בכך, למעשה, העניקו ראש העיר וסגנו מ’דגל התורה’ לגיטימציה למי שלמעשה יורקת לקונספציה המרכזית של הסמינרים החרדיים, המטיפים באופן קבוע כי אשה חרדית אינה רשאית להיבחר לכנסת, ואינה יכולה לזכות במשרות פוליטיות אחרות.

עם אברהם רובינשטיין במרכז, ומנחם שפירא (מימין)

כזכור, לפני שנה התארחה ינקלביץ מסיעת ‘כחול לבן’ בסמינר בית יעקב שצ’רנסקי בתל-אביב, והתקבלה “בכבוד מלכים” על ידי הסגל הבכיר של המוסד.

ביקורה של חברת הכנסת עורר אז  סערה, וחבר הכנסת משה גפני הזדעק וכתב מכתב להנהלת סמינר שצ’רנסקי, בו מחה על טקס ההוקרה שנערך לחברת הכנסת.

“נדהמתי לשמוע כי חברת כנסת מסיעה חילונית שמטרת הסיעה הזו לפגוע בכל הקדוש והיקר לעם ישראל, ביקרה והתקבלה בכבוד רב על ידי הנהלת הסמינר וכדי בזיון וקצף”, כתב אז.

גפני הוסיף: “הרב שצ’רנסקי זצ”ל, שעמד על משמר החינוך, לא היה מאפשר דבר כזה”.

ולאברהם רובינשטיין ומנחם שפירא מ’דגל’, מותר?

תגובת לשכתו של גפני טרם התקבלה.

עוד בנושא:

מקבלים בכבוד מישהי שכל המהות שלה היא יריקה בפרצוף שלכם?

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה קשר??
    07/07/2020 18:22
    אליהו
  1. באמת מה קשר? נכון זה מעניין לכתבה אבל באמת אין שום קשר.
    בא נזכור את הפרטים! אז זה קרה כשהיא היתה במפלגה עם לפיד וכל מה שהם רצו לפי מה שהם דיברו זה רק לעקור את היהדות (כמובן חוץ מביבי), והיא היתה חלק מאותומפלגה! אבל עכשיו היא נפרדה מלפיד והצטרפה לממשלה שגפני הוא חלק ממנה והיא שרה בממשלה! אז א. עכשיו היא כבר לא נגד היהדות! אדרבה מאז שנפרדו מלפיד הם הפיקו לדבר על נגד החרדים והסכימו להיות בממשלה איתם!. ב. עכשיו היא כבר שרה ולא מתעלמים משרה בממשלה לא משנה מה. אז היא היתה סתם איזה חברת כנסת אחת!

  2. אכן בזיון וקצף
    07/07/2020 19:25
    יעל
  3. אין טיפה של כבוד עצמי

  4. אינו דומה!
    07/07/2020 23:24
    ששון
  5. אז היתה עם יאיר לפיד באותה מפלגה שלקחה על עצמה להלחם על כל דבר שבקדושה עכשו היא במפלגה אחרת שרוצה ג’ובים

  6. איזה דמיון חסר הגיון
    08/07/2020 00:49
    גבי
  7. הרב גפני טען שלתת לבנות סמינר דוגמא של “אישה מצליחה” כדוגמת חברת כנסת במפלגה חילונית, זה דוגמא לא טובה, זה פוטנציאל לנזק חינוכי.
    מה הקשר בין ביקור בסמינר שזה עלול לגרום נזק חינוכי לבין ביקור במוסדות העיריה??
    סתם רצון לקנטר!
    בסופו של דבר, הכתבה פשוט ילדותית.
    דמיון חסר הגיון…

  8. מה בדיוק עושה אישה חרדית
    08/07/2020 09:45
    נתי
  9. במפלגה חילונית

    אבל באם זה נוגע בליטאים הכל כשר בהכשר הידוע

  10. כבר לא בשותפות עם 'יש עתיד'
    08/07/2020 10:56
    אכפתניק
  11. ריבקינד הנכבד,שכחת שכחול לבן נפרדה מאז הביקור בסמינר התל אביבי מיש עתיד?! וחוץ מזה – עיריית בני ברק רשאית להזמין את כל מי שנראה לה כבעל/ת ‘מחלבה’ כדי לחלוב, מבלי לבקש או לקבל את אישורו ירום הודו יו”ר ועדת הכספים, גם אם הוא יו”ר המפלגה… כדאי שתפנים.

  12. היא שיקצע חברת לפיד
    09/07/2020 18:25
    בושה
  13. איכס