צפו: ליברמן לגלג על נתניהו ש”מפזר שיקים ללא כיסוי” – וחטף מליצמן

יו"ר ישראל ביתנו פנה מעל דוכן הכנסת לשר החוץ המיועד והזהיר אותו מתיק שתופר לו ראש הממשלה • "הממשלה הכי גרועה שקמה לעם היהודי לעם היהודי מאז ומעולם"
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התש"פ / 17.05.2020 15:40

ח”כ אביגדור ליברמן, יו”ר ישראל ביתנו, עקץ היום (ראשון) מעל דוכן הכנסת את כל ‘נפגעי נתניהו’  והזהיר את שר החוץ המיועד, ח”כ גבי אשכנזי מתיק שתופר לו ראש הממשלה.

ליברמן תקף את נתניהו: “איזה מדינה מיוחדת במינה, איזה ממשלה הכי גרועה שקמה לעם היהודי לעם היהודי מאז ומעולם. יש לנו ראש ממשלה שמפזר שיקים ללא כיסוי.

“זוכרים את מסיבת העיתונאים באוגוסט 2019? ראש הממשלה דיבר בפאתוס על כלכלה ליברלית, ייבוא קנאביס וחתם הסכם עם השר הכלכלי המיועד משה פייגלין. פייגלין, אני מציע לך למסגר את ההסכם הזה עם חתימת נתניהו ולהוציא את הנייר למכירה ב-eBay. יהיו הרבה קונים לחתימת מקור של נתניהו. זה הדבר היחיד שאתה יכול להרוויח מנתניהו”.

ממנו עבר ליברמן לעקוץ את השר פרץ שההבטחה להעניק לו את תיק החינוך הופרה: “אני רוצה לברך את שר החינוך המיועד – הרב רפי פרץ שנשבר תחת הלחץ הכבד שהפעיל ראש הממשלה, ושבר את המילה שנתן לאיתמר בן גביר ונפרד ממנו לטובת חיבור עם מפלגת ימינה – וכל זה ברגע האחרון לפני סגירת המועד להגשת הרשימות ב-16 בינואר. לאחר שהדרמה בשידור חי הסתיימה התברר שראש הממשלה הבטיח לרב רפי פרץ שלא משנה מה תהיינה תוצאות הבחירות שר החינוך הבא, שר החינוך המיועד הוא הרב רפי פרץ וגם אם יודח על ידי חבריו הוא, ראש הממשלה נתניהו, שומר את התיק עבורו. אז ברכותיי לשר החינוך המיועד הרב רפי פרץ”.

מפרץ עבר לניר ברקת: “עכשיו אני רוצה לברך את שר האוצר המיועד – מר ניר ברקת. עוד דרמה פוליטית שהתרחשה ב-13 בפברואר 2020. בכנס בחירות באור יהודה הצהיר ראש הממשלה נתניהו – ‘ביקשתי מניר ברקת להיות שר האוצר המיועד של ממשלת הליכוד הבאה’. אז ברכותיי לכל השרים המיועדים. נוכחתם לדעת שיש לנו ראש ממשלה נדיב, שמפזר צ’קים חופשי, אבל מה לעשות כל הצ’קים שלו ללא כיסוי”.

ליברמן לא שכח גם את יריביו מימינה: “כמובן ברכותיי לחברים במפלגת ימינה שחתמו אין ספור פעמים על הצהרת נאמנות לנתניהו. איך נכתב בביטאון השמאל הידוע ישראל היום? נתניהו השתמש בהם וזרק”.

לאחר מכן עבר להזהיר את השר גבי אשכנזי: “עכשיו ברכותיי לשר החוץ המיועד מר גבי אשכנזי. אני לא יודע אם תפרת כבר חליפה מתאימה למעמדך החדש כשר החוץ, אבל יש מי שדואג לך. בעל המתפרה הכי גדולה במדינת ישראל – ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא כבר תופר לך, אומנם לא חליפה, אלא תיק, אבל תופר בנחישות ובמיומנות רבה”.

בסביבת השר ליצמן הגיבו לנאום ליברמן בכנסת:

“איווט שכח כמה מהשרים ברשימה: ברכות לשר הבריאות ליאוניד אידלמן, לשר הפנים אלי אבידר, ליו”ר ועדת הכספים עודד פורר… חלומות טובים לך איווט באופוזיציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פראייר מי שעושה צבא...
    17/05/2020 18:34
    יוסי
  1. פראייר מי שעושה צבא….