‘מקרב הלבבות’: הרב יוסף גד מרחיב את פעילותו במישור הדיגיטלי • צפו

הרב יוסף גד, תושב אלעד, סוחף במשך שנים רבות בשיעורים שלו אנשים רבים השיעורים מתמקדים בשיפור הזוגיות והדרכה לחיים שמחים יותר כעת, בעקבות משבר הקורונה, הוא מרחיב כמות השיעורים המצולמים ומגדיל את פעילותו הענפה במישור הדיגיטלי
חרדים 10
י"ג אייר התש"פ / 07.05.2020 17:31

הרב יוסף גד, הידוע גם בכינוי “מקרב הלבבות”, מרחיב את פעילותו הענפה במישור הדיגיטלי עקב משבר הקורונה.

במשך שנים רבות עוסק הרב יוסף גד בקירוב לבבות ובזיכוי הרבים באמצעות שיעורים בעלי אופי מיוחד, המשלבים בתוכם אווירה נעימה ומילתא דבדיחותא. בזמנים אלו, עקב משבר הקורונה, הוא מרחיב כאמור, את הפעילות שלו במרחב הדיגיטלי.

הרב יוסף גד, תושב אלעד, סוחף במשך שנים רבות בשיעורים שלו אנשים רבים. השיעורים לרוב מתמקדים בשיפור הזוגיות והדרכה לחיים שמחים יותר.

לאחרונה חיבר הרב חיבור גדול מאוד, הבא לידי ביטוי בסדרת ספרים המסבירים לכל איש ואשה כיצד לשפר את הזוגיות שלהם – ועל ידי כך לשפר את איכות החיים שלהם.

הספר מלא עצות רבות מדברי חז”ל ומרבותינו הראשונים ואחרונים, מלווים בפירוש הרב, בצורה הממתיקה לקורא את חויית הקריאה וקלה להבנה.

הרעיון להגדיל את הפעילות ברשת על ידי שיעורים מצולמים די קצרים וקלים להבנה, נבע לאור משבר הקורונה בעולם, שלא איפשר לרב לקיים באופן שוטף את פעילותו הרחבה. לכן, הגיע הפתרון להגדיל את כמות השיעורים המצולמים ברשת. חלק מהשיעורים המצולמים כבר הגיעו לאלפי צפיות, והפעילות ממשיכה לגדול.

צופים בשיעורים של הרב אומרים כי הדבר המייחד את הסגנון של הרב מאשר שיעורים אחרים הוא סגנון השירה המלווה את שיעורי הרב, יחד עם חוש הומור עדין המעביר את המסר בצורה נעימה. הרב ידוע באהבתו לשירה וגם נמצא בקשר הדוק עם חלק מגדולי הזמרים של המגזר החרדי.

אנו מביאים לכם כאן טעימה משיעורי הרב – מערוץ היוטיוב שלו.

צפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשרייך מארי יוסף
    12/05/2020 20:23
    אלעזר
  1. יישר כח גדול למארי יוסף הענק
    חזק וברוך תתמיד בשעורייך.
    מתוק מדבש