‘עולם, אתם עומדים צפוף ויש שידור חי’: גם בלוויה לא שמרו על הנחיות

בחסידות בעלזא ממשיכים לזלזל בהוראות משרד הבריאות? למרות הסגר שהוטל על קרית בעלזא, בגלל הזינוק במספר החולים, גם בהלוויית ראש הישיבות שנערכה היום הציבור יצא לרחוב והצטוף גם במעמד הקבורה
חרדים 10
ט' אייר התש"פ / 03.05.2020 17:24

האם למרות שהוטל על קריית בעלזא בירושלים סגר, משום שמספר חולי הקורונה בשכונה זינק בימים האחרונים – בחסידות ממשיכים לזלזל בהוראות של משרד הבריאות?

אמש נפטר בבית החולים ‘שערי צדק’ ראש ישיבות בעלזא וחבר בד”צ ‘מחזיקי הדת’, הגה”ח רבי שמואל רוזנגרטן זצ”ל, לאחר שהתמוטט בביתו.

היום נערכה הלוויתו, כאשר מסע הלוויה יצא מבית ההלוויות ‘שמגר’, דרך בית המדרש הגדול בקרית בעלזא.

עיתונאי ‘הארץ’ אהרן רבינוביץ הציג בחשבון הטוויטר שלו תמונות מהלוויה וכתב: “האדמו”ר ואנשיו ללא מסכה בזמן התקהלות במרחב הציבורי. ‘ביקשו’ מהחסידים להישאר בבתים אבל מאות יצאו החוצה; במעמד הקבורה עשרות הצטופפו לכסות את הקבר”.

על מעמד הקבורה צייץ:

“‘עוילום, אתם עומדים שם צפוף ויש שידור חי, נו תתרחקו קצת’. כך נשמע אחד העסקנים בבעלז במעמד כיסוי הקבר היום של ראש ישיבת בעלז שנפטר לאחר שנדבק בקורונה”.

לטענתו, “ההלוויה הזו ממחישה את ‘ההונאה’ שמבצעת החסידות בזמן הקורונה – שמירה על הכללים כלפי חוץ אבל בפנים מצפצפים”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה אתם מזינים את מדורת ההסתה מבית הארץ?
    03/05/2020 19:25
    יוסי
  1. שוב עיתון הארץ באמצעות זרועות התמנון, וכאילו עיתונאים שלו, שולח חיצי ארס ורעל כדי לפלג את הציבור הישראלי ואת הציבור החרדי בכלל, למצוא פגמים.
    הסתה למהדרין. שוב ושוב ושוב. ללא הרף.
    לוקחים כמה תמונות ויש כתבה. בו בזמן שהציבור החילוני חוגג וחגג בחופי הים בשבת והכל היה בסדר.
    רבינוביץ, הגיע הזמן לחזור בתשובה.

  2. שקר והשמצה
    03/05/2020 19:52
    אנונימי
  3. צפיתי בכל מהלך הלוויה ושמרו על ההנחיות זה שאי מי אמר שיש שידור ממש לא מלמד על הכלל אלא השנאה של רבינוביץ שירושה לו מבית אבא הוא שהעבירתו על…

  4. יש בדיוק
    03/05/2020 20:11
    ח"ק חיפה
  5. אני לא יודע מה רוצים יש שמה פחות מעשרים לפי הה וראות של משרד הבריאות

  6. די
    03/05/2020 20:50
    אלירן
  7. יסכסכנים מה איכפת לכם אני עובד תחבורה מעבירות בתל אביב ברמת גן גבעתיים פיי 3 רחובות מלאים ולא להלווייה שתפו לכם תמוח הצליחו לסכסך בינכם

  8. רבינהוביץ לא מתבלבל בעובדות
    03/05/2020 21:02
    דוד מרדכי
  9. מי שרק רצה ראה את הלוויה לייב, הכל היה לפי בקשת ולפי הנחיות משרד הבריאות, בן אדם שבזמנים רגילים היה מגיע רבבות אנשים ללוויה שלו, ליוה אותו ממש בודדים, קהל חסידי בעלזא התנהגו הרבה הרבה מעבר למה שמצפים מהם, הכל דפק כמו שעון, אבל העיתונאי רבינוביץ שמנסה בכל כוחו להשמיץ את בעלזא הצליח להקליט איזה עסקן שאמר משהו…אלי תשתף את התמונות של המאות איש שמלווים את הראש ישיבה ? שכחת לתעד ?

  10. לפי הוראות
    03/05/2020 21:55
    יוסי ח"ק י"ם
  11. אין שם יותר מעשרים איש ומה הבלגן זה לפי ההוראות של משרד הבריאות