דרעי התפלל בנץ בציון מרן והצביע: ‘עם קצת מאמץ, הגוש ינצח’ I צפו

דרעי הגיע לקברו של מרן הגר"ע זצ''ל לתפילת נץ, יחד עם פעילים וחברי כנסת: "שבעזרת ה' הלילה תהיה הכרעה, יהיה רוב של 61" • בקלפי: "זו הפעם החמישית בשנה וחצי האחרונות שאני נמצא פה ומצביע. אני משוכנע שזו הפעם האחרונה"
אריה ריבקינד
ו' אדר התש"פ / 02.03.2020 09:29

הבוקר (שני), כבכל בוקר הכרעה, הגיע יו”ר ש”ס השר אריה דרעי, לקברו של מרן הגר”ע זצ”ל, לתפילת נץ, יחד עם פעילים וחברי כנסת.

מעל קברו התפלל יו”ר ש”ס: “שבעזרת ה’ הלילה תהיה הכרעה, יהיה רוב של 61, שנוכל להקים ממשלה ולהמשיך לשרת את עם ישראל, המסורת. למען השכבות החלשות, למען כל מה שמרן חינך אותנו וגידל אותנו לעשות את שליחותו”.

מאוחר יותר, לאחר הצבעתו בקלפי בשכונת הר נוף אמר דרעי: “זו הפעם החמישית בשנה וחצי האחרונות שאני נמצא פה ומצביע. אני משוכנע שזו הפעם האחרונה מכיוון שאני מקווה מאוד שהיום נקבל לגוש הימין 61 מנדטים בראשות בנימין נתניהו וש”ס תהיה חזקה. אבל אם חלילה לא נקבל את ה-61 והגוש השני יקבל את ה-61 – אין לי ספק שתוקם ממשלה בראשותו של גנץ ביחד עם ליברמן, מרצ ומפלגת העבודה ובתמיכה של הרשימה המשותפת. זה ברור לי מעל כל ספק”.

הוא הוסיף: “עמיר פרץ אמר את זה במפורש שהגוש השמאלי הגיע לסיכום יחד עם ליברמן להקים ממשלה בכל מחיר. לכן הבחירה ברורה – או ממשלה ימנית בראשותו של בנימין נתניהו או ממשלה שמאל-מרכז ביחד עם הרשימה המשותפת וליברמן.

“ההכרעה היום חייבת להיות ברורה ביותר. אנחנו קרוב ל-60 מנדטים, עם קצת מאמץ ואם אנשים לא ישליכו את הפתק שלהם לאיבוד לעוצמה יהודית – אנחנו בעזרת ה’ נעבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות