“עם בקלאות כמו בכפר ערבי”: רון קובי זועם על החגיגות בטבריה

ראש העיר המודח של טבריה מתקשה להתאושש ותוקף גם את ליצמן ונתניהו: "יום שחור לדמוקרטיה של טבריה וישראל. יש אופנה לא לדבר על חרדים, פתאום זו אנטישמיות וזה לא יפה. אני לא נגד הדת ולא נגד הדתיים, אני נגד הגוש של בל"ד: ביבי, ליצמן ודרעי שלוקחים את המדינה לאבדון"
אריה ריבקינד
כ"ג שבט התש"פ / 18.02.2020 14:51

רון קובי, ראש העיר המודח של טבריה, ממשיך לחפש אשמים: בראיון שהעניק בצהרים (שלישי) לאמיר איבגי בתחנת הרדיו גלי צה”ל  – הוא תלה את האשמה בגם בנתניהו.

“יום שחור לדמוקרטיה של טבריה וישראל. גוש בל”ד – ביבי ליצמן ודרעי – החליט להדיח אותי”, אמר.

ערק וריקודים: החאפלה של טבריה אחרי ההדחה של רון קובי • צפו

כפי שדווח אמש בחרדים 10, בקהילה החרדית בטבריה פצחו בחגיגות, עם תזמורת, ערק ותופינים. “היו כתובות נאצה עם כתובות ‘רון קובי ימות’ ובקלאוות בתוך בית כנסת, כמו בכפר ערבי”, אמר קובי.

בריאיון שהעניק היום לאולפן ynet אמר קובי כי הוא חושש לגורל העיר טבריה ולגורל המדינה: “יש אופנה לא לדבר על חרדים, פתאום זו אנטישמיות וזה לא יפה. אני לא נגד הדת ולא נגד הדתיים, אני נגד הגוש של בל”ד: ביבי, ליצמן ודרעי שלוקחים את המדינה לאבדון”.

אתה עושה חשבון נפש? אולי גם בך יש אשמה? נשאל קובי באולפן.

“שקמים לפגוע בך – אתה חייב להתגונן. מדובר פה בעיר שלמה שגנבו לה את הדמוקרטיה מהידיים. אתם יודעים למה הדיחו אותי? הדיחו אותי כי לא זימנתי עוד ישיבה. אם הייתי מזמן את הישיבה, היו מוצאים משהו אחר. שבועיים אחרי שנבחרתי, אנשי ש”ס בטבריה הודיעו שתוך שנה הם ידיחו אותי.

“כן, אני חושב שאריה דרעי הוא אדם מושחת שלא צריך להיות בשלטון במדינת ישראל. אני גם חושב שבית המשפט טעה, הוא התעלם מכך שאנחנו בתקופת בחירות ומהיריבות. יש סעיף בחוק שהוא פתוח, נותנים לשר הפנים לעשות מה שהוא רוצה”.

לא הצלחת להעביר תקציב ואי אפשר לנהל ככה עיר.

“אחרי 19 שנים, בפעם הראשונה, מישהו איזן את העירייה וזה הייתי אני. הרמתי את טבריה על דרך המלך”. הוא הבהיר כי לא הרים ידיים: “אנחנו נעלה לירושלים ונבקש בקשת רשות לדיון נוסף מורחב. אני מקווה שקולנו יישמע”.

יצוין כי הבוקר נערכה בטבריה ישיבת עבודה רשמית ראשונה של הוועדה הקרואה, בראשות סמנכ”ל משרד הפנים מוני מעתוק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות