סמוטריץ’ לגפני: “אתה רוצה עימות? יש לנו מספיק עליך”

עימות בין ימינה ליהדות התורה בעקבות הקמת 'מטה ציונות דתית' • סמוטריץ': "המטה המטורלל הזה, שמונע בעיקר משונאי בנט ואולי גם שונאים שלי שמנסים להשתמש ביהדות התורה לנגח אותנו, הוא לא ראוי" • ימינה מאיימים: נחשוף מידע על שיתוף הפעולה בין גפני לטיבי והח"כים הערבים
אריה ריבקינד
כ"ג שבט התש"פ / 18.02.2020 10:50

עימות חזיתי? יהדות התורה וימינה נמצאים על מסלול התנגשות לאחר ש’מטה ציונות דתית’ ביהדות התורה תוקף את אנשי ימינה.

כך פורסם היום (שלישי) בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב’.

אתמול תקף מטה הציונות הדתית שוב את ימינה והאשים את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ כי אישר לארגון ‘נשות הכותל’ להקים דוכן ברכבת ישראל. סמוטריץ’ טען כבר אתמול כי “לא היה ולא נברא” וכי לא אישר זאת.

בעקבות כך, אתמול ניגש השר סמוטריץ’ בכנסת לחבר הכנסת משה גפני מדגל התורה ואמר לו: “כל היום אתם תוקפים אותנו, אתה רוצה עימות? גם אנחנו יודעים”.

סמוטריץ’ הוסיף: “יש לנו מספיק חומרים לגביך, גם בהקשרים דתיים וגם בנושאים של ארץ ישראל”.

בכך רמז סמוטריץ’ כי יזכיר לציבור את עמדותיו המדיניות של גפני הנוטות שמאלה. ‘ימינה’ גם תציג לציבור את שיתופי הפעולה בין משה גפני לאחמד טיבי ושאר חברי הכנסת הערבים בוועדת הכספים.

גפני השיב לסמוטריץ’ שיבדוק את העניין וינסה להרגיע את האווירה.

השר סמוטריץ’ התייחס הבוקר לפרסום בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ בכאן רשת ב: “יש לי יחסים מאוד טובים וענייניים עם גפני, לצד חילוקי דעות”.

הוא הוסיף: “חשבתי ואני עדיין חושב שהמטה המטורלל הזה, שמונע בעיקר משונאי בנט ואולי גם שונאים שלי שמנסים להשתמש ביהדות התורה כדי לנגח אותנו, הוא לא ראוי. אין לי שום בעיה שיש להם מטה, שינסו לגייס ציונות דתית”.

 היום מסייר גפני יחד עם צוות לשכתו ביישובי גוש עציון ובנימין. במסגרת הסיור יגיע ח”כ גפני אל היישובים החרדים מיצד, מעלה עמוס, תל ציון, ועוד, שם ייפגש עם ראשי מועצות, נציגי התנועה, תושבים ופעילים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נמאס
    18/02/2020 11:40
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תל ציון מיצד ומעלה עמוס מקבלים אפס יחס מיהדות התורה שום עזרה בתחבורה קליטה סלולרית עזרה מול המועצות חוץ מלהצתלם לפני בחירות ולהפעיל קבוצה של עסקנים שמנסים לגזור קופון נדלני מהציבור החרדי