“איווט ליברמן הכושל, ממשיך לשקר בגסות על חשבון בריאות הציבור”

ח"כ אביגדור ליברמן פרסם הערב תשדיר בחירות של 'ישראל ביתנו' נגד השר יעקב ליצמן • ביהדות התורה הגיבו: "נזכר פתאום לדבר על בריאות ולשקר"
אריה ריבקינד
י"ד שבט התש"פ / 08.02.2020 23:32

בסיעת יהדות התורה תקפו הערב (מוצאי שבת) את ח”כ אביגדור ליברמן – לאחר פרסום תשדיר בחירות של ‘ישראל ביתנו’ נגד השר יעקב ליצמן.

 

 

ביהדות התורה הגיבו הערב: “ליברמן ממשיך לשקר בגסות על חשבון בריאות הציבור. איווט לא רוצה שתדעו כי מאז כניסתו למשרד הבריאות, יזם הרב ליצמן והוביל תוכנית לאומית שהפחיתה ב-40 אחוז את התמותה מזיהומים נרכשים בבתי החולים.

“תוכנית ליצמן למאבק בזיהומים כבר מצילה חיים של כ-2000 חולים מדי שנה, כשהיעד הוא המשך הפחתה עקבית של תופעת הזיהומים במערכת הבריאות.

איווט מסתיר מאיתנו שאותו דוקטור אידלמן שהוא רוצה למנות לשר הבריאות, היה הלוחם הגדול בתכנית של הרב ליצמן לקצר את שעות העבודה של המתמחים מ-26 שעות ל-16 שעות לכל היותר, במהלך שביתת הרופאים ב-2011.

“אחרי 20 שנה בהם ליברמן כפוליטיקאי הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל לא עשה כלום לציבור, הוא נזכר פתאום לדבר על בריאות ולשקר ביודעין. אזרחי ישראל כבר יודעים: כל קול לליברמן מקרב אותנו לבחירות רביעיות על חשבון אזרחי מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות