נתניהו: “גנץ לא יבצע את עסקת המאה. הוא תלוי בהסכמה של טיבי”

ראש הממשלה תקף את התנהלותו של בני גנץ כלפי 'תוכנית המאה' - כשאמר 'אני אקבל את התכנית אבל רק בהסכמה': "אחמד טיבי ואיימן עודה יסכימו להחלת החוק על יצהר ועל איתמר? נו באמת" • רמז כי החלת ריבונות - תהיה רק לאחר הבחירות
אריה ריבקינד
ט' שבט התש"פ / 04.02.2020 19:51

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (שלישי) בכנס בחירות של הליכוד בעיר בית שמש – במהלכו  תקף את בני גנץ על הזיגזג המדיני שלו כלפי ‘תוכנית המאה’ של נשיא ארה”ב.

“גנץ אומר שהוא מקבל את התכנית, אבל הוא מוסיף תוספת קטנטנה. הוא אומר: ‘אני אקבל את התכנית אבל רק בהסכמה, בהסכמה בינלאומית’. זאת אומרת שכל מה שאמרתי, הפלסטינים צריכים להסכים לזה, האו”ם צריך להסכים לזה, האיחוד האירופי צריך להסכים לזה, אתם יודעים מי עוד צריך להסכים את זה? יעל גרמן, עופר שלח”.

נתניהו המשיך ותקף את התנהלות יו”ר כחול לבן: “מי עוד צריך להסכים לזה? אחמד טיבי, גם הוא צריך להסכים עם זה. זה צריך לבוא בהסכמה והוא תלוי בזה. אחמד טיבי ואיימן עודה יסכימו להחלת החוק על יצהר ועל איתמר? נו באמת”.

נתניהו קבע: “גנץ לא יבצע את זה ואם זה יהיה תלוי בו ההזדמנות היסטורית שספק אם הייתה כמותה מאז 1948, מאז החלת העצמאות שלנו, ספק אם היה דבר כזה – הם לא יעשו את זה. אבל אנחנו הליכוד לא ניתן להזדמנות הכבירה הזאת לחמוק מידינו. אנחנו הבאנו אותה ואנחנו כאן לממש אותה”.

עם זאת, נתניהו רמז כי החלת הריבונות על שטחי יהודה ושומרון ובקעת הירדן תידחה לפחות עד לאחר הבחירות: “כדי להבטיח אותה, כדי להבטיח את הגבולות של ישראל, כדי להבטיח את העתיד של ישראל, אני צריך שהפעם כל חברי הליכוד, כל הליכודניקים, יצאו להצביע ויוציאו אחרים להצביע. הפעם מוציאים את כולם מהבית, לא מוותרים על אף אחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות