ליברמן: החרדיות הן לא ציוניות • יהדות התורה: אדון זגזגן מטנף

יו"ר ישראל ביתנו בריאיון לאולפן ynet: "אני יודע שלא תהיה ממשלת אחדות, אלא ממשלה ציונית וליברלית" • על פרץ וסמוטריץ: קשה לי להגיד שהם אנשים ליברליים"
אריה ריבקינד
ט' שבט התש"פ / 04.02.2020 16:46

יו”ר ישראל ביתנו שהתעקש לכל אורך סבבי הבחירות האחרונים כי יצטרף אך ורק לממשלת אחדות, ואף ניסה לכפות זאת על הליכוד וכחול לבן, אמר היום (שלישי) בריאיון לאולפן ynet: “אני יודע שלא תהיה ממשלת אחדות, אלא ממשלה ציונית וליברלית”.

כשנשאל אם יישב בממשלה עם בצלאל סמוטריץ’ ורפי פרץ מימינה השיב: “מדובר באנשים עם תפיסה משיחית. הבן אדם רוצה להאמין במשיח, להחזיר אותנו לימי שאול ודוד המלך – זו כבר זכותם… קשה לי להגיד על סמוטריץ’ ופרץ שהם אנשים ליברליים”.

לשאלה אם יישב באותה ממשלה עם החרדים – השיב: “אמרתי ממשלה ציונית וליברלית, דומני שהמפלגות החרדיות הן לא ציוניות. בכנסת יש סיעה אחת שהיא אנטי-ציונית, שזו הרשימה המשותפת, ועוד שתי סיעות שהן לא ציוניות”.

מיהדות התורה הגיבו: “ליברמן מטנף בראיון בויינט נגד ‘החרדים הלא ציונים’ ואף אחד לא שואל את השאלה המתבקשת: ‘אדון זגזגן, אתה שתועדת באחרונה עם ראשי הפלג הירושלמי הקיצוני, כשחיפשת שותפים לקומבינות פוליטיות, ידעת לרדוף אחריהם ולהציע להם הכל תמורת דילים’…”

הם הוסיפו: “היום ברור מתמיד, פתק ליברמן בקלפי משמעותו בחירות רביעיות!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז החרדים כן ציוניים?
    04/02/2020 17:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. להגיד על מישהו שהוא לא ציוני זה “לטנף”? כלומר להגיד על מישהו שהוא כן ציוני זה לשבח? אשריי שזכיתי לשמוע זאת. – אכן ימות המשיח!