הסודות של הכת: זה הקלף המפליל שיש בידי המשטרה נגד אהרן רמתי

המשטרה ביצעה האזנות לאהרן רמתי במשך חצי שנה - וההקלטות מפלילות לכאורה את מנהל הסמינר • היום הוא עומת עם חלק מהחומרים שנאספו • סנגורו: הכול יתברר כלא כלום
חיים טוויל
י"ט טבת התש"פ / 16.01.2020 21:40

‘הכת’ בירושלים: חוקרי המשטרה ביצעו האזנות סתר לטלפון של מנהל סמינר ‘באר מרים’, אהרון רמתי – במשך יותר מחצי שנה.

לפי דיווח של סולימאן מסוודה מ’כאן חדשות’, רמתי מפליל את עצמו בהאזנות הללו והמשטרה עימתה אותו היום עם חלק מההאזנות.

חוקרי המשטרה צפויים לעמת אותו עם חומרים נוספים בשבוע הבא.

לפי הדיווח, האזנות הסתר הביאו לתוצרים חשובים למשטרה – הקלטות שבהן לכאורה רמתי מפליל את עצמו בעבירות. הראיות האלו משמעותיות משום שלא מדובר בעדויות נשים כפי שהיה ב-2015, אז הוא נעצר ושוחרר, אלא בהקלטות מפלילות.

לפי החשד של המשטרה, רמתי עמד בראש כת והחזיק  עשרות נשים בתנאי עבדות ועושק.

רמתי יוצג בתחילה על ידי הסנגוריה הציבורית, וכעת מייצג אותו עורך הדין  אפרים דמרי.

לדברי הסנגור, רמתי מכחיש את כל החשדות נגדו – ובסוף זה יתברר כלא כלום.

רמתי יובא ביום ראשון להארכת מעצר נוספת.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד דתי מחופש לליצן
    19/01/2020 13:20
    ליצן
  1. ליצן

  2. לפעמים תשמע מאנשים "זה עבירה לעזור לפלוני"/ת כאלו עבירות אני אוהב לעבור עליהם..
    20/01/2020 21:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. הנה 10 נקודות ברורות למחשבה לבירור הענין של הרב החשוד. ובסוף סיפור יפה. כנסו….

    הנה 10 נקודות למחשבה לבירור הענין המר הזה. כנסו……

    להקדמה: בסוף מובטח שהרב ייצא זכאי! אל תקנו את כל ההשקרים והלוקשים שמוכרים לכם. כנראה ישוחרר בזמן בס”ד. שוב אל תקנו את כל ה”מוציא שם רע” השקרים והלוקשים שמוכרים לכם זה הבל ורעות רוח.

    הנה 10 נקודות:

    א) -הבנות החשובות והצנועות ברובם בעלות תשובה ברמה כזו או אחרת, לכן הם בעצמם לא רוצים קשר עם המשפחה והם רוצים לגור שמה מרצונם! והם משלמים לו כל חודש על ההוצאות של המקום…

    ב) -הם הולכות לעבוד עם המלצתו המלאה, כמובן הם משלמות לו השתתפות בהוצאות המקום, שכירות ארנונה חשמל מים ומזון וכו’ כרגיל…… לסיכום אין שם שום בעיות עם התשלום. אני בטוחה שגם הפעם ייצא הרב הצדיק בלא כלום. הנקודה היא שכל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה.

    ג) -והנה עוד *\\\-נקודה למחשבה-///*
    אז מה היה לנו בסירטון הראשון?
    תמונות של אב.
    תמונה של מיטות.
    תמונה של שטרות שיש בכל כיס. וד”ל.

    ד) -בינתיים כל הסיפור המזויף הזה נראה כמו רכילות ולשה”ר גמור. תגידו לי שמתם לב שהמשטרה אין ממנה ראיה כלל??? וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. כל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה. כנראה ישוחרר בזמן הקרוב בס”ד. כדכתיב: וְכָל-קַרְנֵי רְשָׁעִים אֲגַדֵּעַ תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ. והרב הוא הצדיק. תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק.

    ה) -ומובן מאליו שזה בכלל לא כת. “הכל קשקוש, לא היה ולא נברא” ובס”ד החשדות יופרכו והוא יצא זכאי ונקי לגמרי. יש אנשים שמנסים לנקום בו באופן אישי, אבל בסוף הוא ייצא זכי לגמרי. אף בת לא התלוננה על תנאי המגורים, מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד.

    ו) -ראוי לציין שמבחינת המשטרה, כל עוד לא התקבלו תלונות על פעילות בלתי חוקית במוסד, שבו כל הבנות בגירות, היא מנועה מלפעול נגד המוסד והעומדים בראשו. בנוסף, המדינה והרשויות אינן מתקצבות את המוסד.

    ז) -כל הטענות וסיפורי המעשיות מצוץ מן האצבע, הם חלק ממסע רדיפה מתמשך לאורך חמש השנים האחרונות, מצד הורים מתוסכלים שבנותיהם העדיפו לנתק את הקשר איתם מסיבות אישיות, שלא קשורות להרב רמתי בשום צורה.

    ח) -במגזר החרדי, כל הרבנים הגדולים שהוחתמו בטעות על מכתבים שקראו להתרחק ממנו אז, כבר חזרו בהם מזמן, ומגבים את דרכו בידיעה שכל כוונתו אך ורק לשם שמים.

    ט) – חז”ל אמרו: החושד בכשרים – לוקה בגופו. זו אזהרה מחז”ל מחשד באדם חף מפשע – (שבת צז, א) אזהרה מפני חשד באנשים נקיים. החושד באדם כשר, שמן הדין אסור לחשוד בו, נענש בעונש גופני. הלוואי שיתבע אתכם דיבה, אפילו את המונח “חשד” לא כתבתם כאילו יש כבר פסק דין חלוט.

    י) – איבדתם את השכל??? הלא ידוע המשנה: אַל תָּדִין (תָּדוּן) אֶת חֲבֵרְךָ עַד שֶׁתַּגִּיעַ לִמְקוֹמוֹ. עד מתי ימשיכו לזלזל בכבוד אדם ובשמירה על הסדר וכדו’, וכל מקום שכבר מנסים לעשות סדר יהיה תמיד כמה פקחים שינסו להרוס.
    ******* ****** ***** ***** ********* ****** ******** ***** ******
    הנה סיפור יפה:
    מסופר שהיה צדיק אחד ז”ל מגדולי הדור, חכם גדול, שהיה אומר פתגם מחייבת:
    יש מצוות שאני בורח מהם – ויש עבירות שאני שמח לעבור עליהם.
    והסביר את זה כך:
    לפעמים תשמעו מאנשים ש”מצוה לרדוף או לבייש את פלוני”/ת ממצוות כאלו אני בורח.
    ולפעמים תשמע מאנשים “זה עבירה לעזור לפלוני”/ת כאלו עבירות אני אוהב לעבור עליהם..

  4. היום שמעתי מחברה שהתקשורת/והמשטרה היא לא נטורלית בנושא הזה.
    21/01/2020 23:08
    שוש
  5. היום שמעתי מחברה שיודעת הכל מבפנים שדבר אחד ברור מאה אחוז, שהכל שאומרים על הרב, זו פשוט לשון הרע אחד גדול. בגלל שיש לו יריבים פוליטיים עם כוח של “השטן” שפשוט משתמשים באמצעים של פשע, על מנת לתפור לו תיקים ולהפליל אותו מקנאה על זה שהוא כל כך מצליח בחינוך האמתי. אני מקווה שהאמת תצא לאור מהר.

    אבל נא: אל תמהרו לקבל לשון הרע ומוציא שם רע, על צדיק גדול. לזכור: התקשורת/והמשטרה היא לא נטורלית בנושא הזה.